Глуміліна, Марія2021-12-132021-12-132021Глуміліна М. О. Маркетингове коригування поведінкових стереотипів споживачів на ринку маркетплейсів України / Глуміліна М. О. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 90-91.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21848Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukповедінкова економікаспоживачповедінка споживачівстереотипповедінковий стереотипринок маркетплейсівмаркетингове опитуваннятези конференціїМаркетингове коригування поведінкових стереотипів споживачів на ринку маркетплейсів УкраїниConference materials