Ключник, Еліза2024-07-182024-07-182024Ключник Е. Ю. Використання штучного інтелекту як тренд у розвитку digital-маркетингу / Ключник Е. Ю. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 200-202.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30655Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukпросування товарів або послугонлайн-середовищеChatGPTOpenAIстворення медіа-контентучат-ботиматеріали конференціїВикористання штучного інтелекту як тренд у розвитку digital-маркетингуConference materials