Палієнко, ТетянаКалюга, Аліна2025-04-292025-04-292025Калюга А. Р. Вплив брендів на м'яку силу України через посилення національної економіки / Калюга А. Р. ; наук. кер.: Палієнко Т. П. // Актуальні соціально-економічні проблеми в умовах невизначеності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, 18 квітня 2025 р. / Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія", Кафедра економічної теорії. - Київ : НаУКМА, 2025. - C. 66-70.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/34401Матеріали доповiді учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених "Актуальні соціально-економічні проблеми в умовах невизначеності".ukглобальна світова силаконцепція м’якої силибренднаціональна економікаекономічний прогресматеріали конференціїВплив брендів на м'яку силу України через посилення національної економікиConference materials