Чорна, Д.Фісун, Юлія2024-07-162024-07-162024Чорна Д. О. Особливості сегментації споживачів органічних продуктів на українському ринку / Чорна Д. О., Фісун Ю. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 315-317.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30551Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukдемографічні характеристикиздоровий спосіб життяпсихографічна сегментаціявегетаріанствоматеріали конференціїОсобливості сегментації споживачів органічних продуктів на українському ринкуConference materials