034: Філологічні наукиNo Descriptionhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/97652024-03-28T22:25:25Z2024-03-28T22:25:25Z231Group Instructional Feedback TechniqueSemyankiv, I.Shugai, A.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/274822023-12-07T01:01:35Z2004-01-01T00:00:00Zdc.title: Group Instructional Feedback Technique
dc.contributor.author: Semyankiv, I.; Shugai, A.
dc.description.abstract: The article offers Group Instructional Feedback Technique which is aimed to encourage both students to respond to assessment and teachers to improve effective teaching and learning in the classroom.
dc.description: Статтю присвячено методиці зворотного зв 'язку (GIFT), яка зводиться до пошуку шляхів до вдосконалення навчального процесу через посередницьке анкетування групи з метою виявлення проблем у навчальному процесі.
2004-01-01T00:00:00ZЗамітка як об'єкт дослідження теорії комунікації: на матеріалі британської пресиКучерова, Оленаhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/81722016-11-10T14:21:21Z2004-01-01T00:00:00Zdc.title: Замітка як об'єкт дослідження теорії комунікації: на матеріалі британської преси
dc.contributor.author: Кучерова, Олена
dc.description.abstract: В статті досліджується газетна замітка як публіцистичний жанр, що відноситься до інформативної
єдності, з точки зору теорії комунікації. Текст газетної замітки розглядається як складна комунікативна дія.
dc.description: The article deals with the news article, which belongs to newspaper informative genre, in terms of
communication theory. The text of news article is treated as complex communicative action.
2004-01-01T00:00:00ZЛінгвістичні та міжкультурні фактори у навчанні ділової англійської мовиГришкова, Раїсаhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/81712016-11-10T14:39:40Z2004-01-01T00:00:00Zdc.title: Лінгвістичні та міжкультурні фактори у навчанні ділової англійської мови
dc.contributor.author: Гришкова, Раїса
dc.description.abstract: Статтю присвячено необхідності урахування лінгвістичних та міжкультурних факторів у процесі
вивчення англійської як мови міжнародного спілкування студентами нефілологічних спеціальностей.
Визначено пріоритети у навчанні ділової англійської мови для розвитку міжкультурних стосунків.
dc.description: The article is devoted to the necessity of taking into consideration linguistic and intercultural factors in the
process of teaching English as the language of international communication to students of non-philological
specialities. Priorities in the usage of business English for the development of intercultural connections are
defined.
2004-01-01T00:00:00ZВідтворення у процесі лінгвістичного дослідження усного дискурсуКучер, Ю.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/81702016-11-10T14:44:25Z2004-01-01T00:00:00Zdc.title: Відтворення у процесі лінгвістичного дослідження усного дискурсу
dc.contributor.author: Кучер, Ю.
dc.description.abstract: Статтю присвячено питанню транскрипції як важливого етапу в процесі лінгвістичного дослідження
усного дискурсу, зокрема телевізійних новин. Цей етап суттєво впливає на весь хід аналізу записаного
фрагмента мовленнєвої події. Автор аналізує методологічний аспект транскрипції та робить короткий
огляд нині існуючих нотаційних систем і принципів, розроблених різними дослідниками.
dc.description: The article deals with the problems of transcription as an important stage in the process of the linguistic
research of oral discourse, TV news in particular. This stage influences greatly the whole course of the speech
event analysis. The author analyses methodological aspect of transcription and presents existing notation systems
and principles developed by different researchers.
2004-01-01T00:00:00ZДосвід класифікації мовленнєвих актів у британському Парламентському дискурсі : топікальні та оформлюючі мовленнєві акти як складові діалогічного дискурсуЗернецький, ПавлоРябоконь, Ганнаhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/81692016-11-11T11:27:18Z2004-01-01T00:00:00Zdc.title: Досвід класифікації мовленнєвих актів у британському Парламентському дискурсі : топікальні та оформлюючі мовленнєві акти як складові діалогічного дискурсу
dc.contributor.author: Зернецький, Павло; Рябоконь, Ганна
dc.description.abstract: Стаття пропонує розширену класифікацію мовленнєвих актів у рамках дискурсу діалогічного
спілкування. За основу взято прагматичну класифікацію висловлень, запропоновану Г. Г. Почепцовим,
що була доповнена П. В. Зернецьким мовленнєвими та немовленнєвими актами, характерними для
діалогічного спілкування. Розроблена класифікація подається у вигляді схеми дискурсивно-орієнтованих
мовленнєвих актів.; This article presents the extended classification of speech acts within the discourse of dialogue communication.
Present classification was made on the basis of pragmatic analysis of utterances suggested by G. G. Pocheptsov
and extended by P. V. Zernetsky with speech and non-speech acts typical for dialogue communication.
2004-01-01T00:00:00ZCase Study for the Economics StudentsDimant, G.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/81682016-11-10T14:57:09Z2004-01-01T00:00:00Zdc.title: Case Study for the Economics Students
dc.contributor.author: Dimant, G.
dc.description.abstract: The article is devoted to the problem how to give the incentive in the process of teaching English for
the 2 and 3-year students of the economic department. This article enumerates the main goals, methods
and steps in teaching Case Study.; Статтю присвячено проблемі використання методу Case Study в процессі навчання студентів-
економістів англійської мови. Висвітлено основні цілі та сутність цього методу.
2004-01-01T00:00:00ZРобота з термінологією у формуванні іншомовної професійної компетентності студентів-економістів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитаціїВасилевич, Валентинаhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/81672016-11-10T16:05:14Z2004-01-01T00:00:00Zdc.title: Робота з термінологією у формуванні іншомовної професійної компетентності студентів-економістів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації
dc.contributor.author: Василевич, Валентина
dc.description.abstract: Статтю присвячено теоретико-практичним аспектам роботи з термінологією у формуванні
іншомовної професійної компетентності студентів-економістів. Висвітлено необхідність знання
майбутніми фахівцями іншомовної професійної лексики та проілюстровано методи, спрямовані
на введення економічних термінів, їх засвоєння та перевірку набутих знань.
dc.description: The article is dedicated to the theoretical and practical aspects of the work with terminology while
training the economics students to the professional communication in foreign language. It emphasizes the
necessity to know foreign professional vocabulary, illustrates methods aimed at the introduction of economic
terms, their mastering, consolidation and testing of the obtained knowledge.
2004-01-01T00:00:00ZМовленнєва діяльність як об'єкт навчання іноземної мовиГоркун, Марія.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/81662016-11-11T09:23:06Z2004-01-01T00:00:00Zdc.title: Мовленнєва діяльність як об'єкт навчання іноземної мови
dc.contributor.author: Горкун, Марія.
dc.description.abstract: Обидві складові мовленнєвої діяльності (мова і мовлення) як об 'єкта навчання мають пройти шлях
від мотиву через динамічний стереотип - дію до результату, що втілюється у володінні іноземною
мовою як сприймання або вираження думки іншомовними засобами.
dc.description: Both components of speech-language activity (speech and language) as an object of teaching have to go the
way beginning from the motivation through out the dynamic stereotype - the action to the result which is
embodied in foreign language competence as ability of perception or reproduction of thought with foreign language
means.
2004-01-01T00:00:00Z Focus and emphasis in teaching English for Mass MediaFedoriachenko, Larysahttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/81652023-12-05T13:14:18Z2004-01-01T00:00:00Zdc.title: Focus and emphasis in teaching English for Mass Media
dc.contributor.author: Fedoriachenko, Larysa
dc.description.abstract: One of the main functions of Mass Media is that of persuasion, and the powerful tool of providing that function is emphatic language, which includes a great number of emphatic constituents and structures. This work is an attempt to analyse and classify existing means of focus and emphasis at different language levels.
dc.description: Одним із головних інструментів впливової функції засобів масової інформації є експресивність і динамізм мови, які, в свою чергу, забезпечуються шляхом вживання різноманітних емфатичних конституентів та емфатичних конструкцій. Ця робота є спробою проаналізувати і класифікувати існуючі засоби емфази на різних рівнях мови.
2004-01-01T00:00:00ZМовленнєві типи особистості та розвиток змісту дискурсуЗернецький, Павлоhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/81642016-11-10T14:48:54Z2004-01-01T00:00:00Zdc.title: Мовленнєві типи особистості та розвиток змісту дискурсу
dc.contributor.author: Зернецький, Павло
dc.description.abstract: У статті досліджуються мовленнєві типи особистості (загалом 54) на основі розробленої
автором комунікативно-функціональної теорії дискурсу. Автор робить висновок про збіжність
базових типів мовленнєвої особистості та загальних шляхів розвитку в дискурсі.
dc.description: The article focuses on the research of the types of language personality on the basis of communicativesemiotic
approach to discourse analysis suggested in 1990 by the author. Four elementary types of language
personality are singled out: argumentative, motivational, pragmatic, and accumulative. Total number of
combined types of language personality (accumulative-pragmatic, argumentative-motivational-pragmatic
etc.) reached the total number of 54. The correctness of the theoiy of linguistic personality suggested by
the author is proved by the correspondence of three narrative types of language personality to the three
possible types of utterance development in discourse: defining, proving, and applying.
2004-01-01T00:00:00Z