Факультет економічних наукNo Descriptionhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/174552024-03-28T14:38:02Z2024-03-28T14:38:02Z5641Гендерна складова інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку спортивних продуктів та послугЗозуля, Катеринаhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/261132023-09-25T13:00:57Z2023-01-01T00:00:00Zdc.title: Гендерна складова інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку спортивних продуктів та послуг
dc.contributor.author: Зозуля, Катерина
dc.description.abstract: Метою даної дипломної роботи є дослідження сприйняття споживачами гендерних стереотипів у комплексі ІМК та вивчення різних підходів до реклами спортивних товарів та послуг з урахуванням гендерної складової для встановлення найбільш ефективних способів маркетингової комунікації з урахуванням гендерного фактору.
2023-01-01T00:00:00ZГендерна рівність в маркетингових комунікаціяхЯковунець, Катеринаhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/261122023-09-25T13:01:26Z2023-01-01T00:00:00Zdc.title: Гендерна рівність в маркетингових комунікаціях
dc.contributor.author: Яковунець, Катерина
dc.description.abstract: Метою роботи є огляд і дослідження сучасного погляду на гендерну рівність у маркетингових комунікаціях; захист прав і гідне коректне ставлення до чоловіків і жінок, становлення нових особистісних неупереджених відносин один до одного, вплив на формування нової не стереотипної реклами.
2023-01-01T00:00:00ZМаркетингові комунікації у роботі з зумерами та аналіз їх особливостей на українському ринкуВороніна, Ілонаhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/261112023-09-25T13:01:16Z2023-01-01T00:00:00Zdc.title: Маркетингові комунікації у роботі з зумерами та аналіз їх особливостей на українському ринку
dc.contributor.author: Вороніна, Ілона
dc.description.abstract: Метою кваліфікаційної роботи є дослідження цільової аудиторії зумерів та особливостей маркетингових комунікацій по роботі з нею на українському ринку.
2023-01-01T00:00:00ZОсобливості просування fashion-брендівВеликохатська, Софіяhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/261102023-09-25T13:01:39Z2023-01-01T00:00:00Zdc.title: Особливості просування fashion-брендів
dc.contributor.author: Великохатська, Софія
dc.description.abstract: Метою дипломної роботи є обґрунтування теоретичних аспектів та практичний аналіз політики просування в індустрії моди на прикладі компаній Chanel та Zara.
2023-01-01T00:00:00ZВизначення впливу інфлюенс-маркетингу на поведінку споживачівШпортіло, Євгеніяhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/261092023-09-25T13:01:32Z2023-01-01T00:00:00Zdc.title: Визначення впливу інфлюенс-маркетингу на поведінку споживачів
dc.contributor.author: Шпортіло, Євгенія
dc.description.abstract: Метою дослідження є аналіз трендів розробки інфлюенс маркетингу та стратегії, вплив на поведінку споживачів.
2023-01-01T00:00:00ZМетоди досягнення та підвищення лояльності в рітейліШаповал, Світланаhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/261082023-09-25T13:01:34Z2023-01-01T00:00:00Zdc.title: Методи досягнення та підвищення лояльності в рітейлі
dc.contributor.author: Шаповал, Світлана
dc.description.abstract: Метою кваліфікаційної роботи на тему "Методи досягнення та підвищення лояльності в рітейлі" полягає у вивченні та аналізі актуальних методів та підходів до досягнення та підвищення рівня лояльності клієнтів в роздрібних торгових мережах.
2023-01-01T00:00:00ZМаркетингова товарна політика підприємства та напрями її вдосконаленняСавчук, Назарійhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/261072023-09-25T13:00:39Z2023-01-01T00:00:00Zdc.title: Маркетингова товарна політика підприємства та напрями її вдосконалення
dc.contributor.author: Савчук, Назарій
dc.description.abstract: Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні теоретико-методичних та практичних аспектів формування та реалізації маркетингової товарної політики на підприємстві.
2023-01-01T00:00:00ZПерспективи використання соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємстваРабешко, Веронікаhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/261062023-09-25T13:01:02Z2023-01-01T00:00:00Zdc.title: Перспективи використання соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства
dc.contributor.author: Рабешко, Вероніка
dc.description.abstract: Мета дослідження – розробка плану модернізації SMM-стратегії 42DM Corporation.
2023-01-01T00:00:00ZРеклама як основний інструмент маркетингової діяльності компанії L`OrealПрозоровська, Вікторіяhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/261052023-09-25T13:00:48Z2023-01-01T00:00:00Zdc.title: Реклама як основний інструмент маркетингової діяльності компанії L`Oreal
dc.contributor.author: Прозоровська, Вікторія
dc.description.abstract: Метою дипломної роботи на тему "Реклама як основний інструмент маркетингової діяльності компанії L'Oreal" є дослідження ролі реклами у маркетинговій стратегії компанії L'Oreal та визначення її ефективності.
2023-01-01T00:00:00ZМетодологія формування фешн-бренду в Люкс-сегментіПєтухова, Веронікаhttps://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/261042023-09-25T13:01:37Z2023-01-01T00:00:00Zdc.title: Методологія формування фешн-бренду в Люкс-сегменті
dc.contributor.author: Пєтухова, Вероніка
dc.description.abstract: Метою кваліфікаційної роботи є визначення методологічних засад формування бренду в індустрії моди та формулювання практичних рекомендацій для ефективного управління брендом.
2023-01-01T00:00:00Z