Трансформація маркетингових стратегій міжнародних та вітчизняних компаній в умовах війни
Loading...
Date
2025
Authors
Беспрозванна, А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
Description
Keywords
маркетингові стратегії, трансформація, економічне середовище, споживча поведінка, матеріали конференції
Citation
Беспрозванна А. І. Трансформація маркетингових стратегій міжнародних та вітчизняних компаній в умовах війни / Беспрозванна А. І. ; наук. кер.: Паламарчук Т. М. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 176-178.