Система показників оцінки ефективності управління рекламною діяльністю медіа-агенції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2019
Authors
Рижков, Роман
Ковшова, Ірина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи: теорії та пропозиції" (м. Запоріжжя, 18 травня 2019 р.).
Description
Keywords
рекламна кампанія, медіа-агенція, успіх реклами, матеріали конференції
Citation
Рижков Р. І. Система показників оцінки ефективності управління рекламною діяльністю медіа-агенції / Рижков Роман Ілліч, Ковшова Ірина Олегівна // Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи: теорії та пропозиції : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 18 травня 2019 р.) / Класичний приватний університет, Університет ім. Вітаутаса Великого. - Запоріжжя : [Класичний приватний університет], 2019. - С. 48-52.