Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Subject "бренд"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив бренду видавництва на настрої та вибір споживачів(2020) Бондаренко, Ю. О.; Зінченко, АллаВидавництва конкурують між собою за право видавати бестселери, якість оформлення і друку книг. Бренди видавництв ведуть боротьбу і за споживачів. Проте, чи впливає бренд на вибір споживача, чи споживач орієнтується на свої уподобання у виборі книжок? Яку стратегію просування на ринку обирати видавництвам? Відповіді на ці запитання можна знайти тільки провівши дослідження. Авторка проаналізувала дослідження науковців з питань сутності "бренду", їх різновидів, особливостей розвитку брендів українських видавництв. У роботі також розглянуто основні тенденції розвитку видавничої справи в Україні та світі та розглянуто процес брендування видавництв. Заслуговує на увагу проведене ґрунтовне дослідження споживчих орієнтацій українців у виборі та читанні книжок. Авторці за допомогою онлайн-форми Google Forms вдалося опитати 522 респонденти та провести ґрунтовний аналіз на встановлення кореляції між різними поведінковими патернами споживачів книжок. Застосувавши метод кростабуляційного аналізу, авторка дійшла висновку, що "у разі, якщо споживач не визначився з вибором книжки, бренд видавництва не буде основним чинником цього вибору".Item Вплив діджитал комунікацій на формування іміджу пивних брендів ( на прикладі бренду "hike")(2022) Тесленко, Катерина; Тітаренко, ІринаМета – визначити особливості впливу, успішні практики використання діджитал комунікацій для формування іміджу українського бренду пива "hike".Item Особливості діяльності українських блогерів у соціальних мережах Instagram та TikTok(2021) Ляшок, Ярослава; Зінченко, АллаМетою роботи є виокремити особливості діяльності блогерів у соціальних мережах Instagram та TikTok.Item Особливості комунікацій з корпоративної соціальної відповідальності комерційних компаній в Україні(2021) Коховська, Анастасія; Зінченко, АллаМета цієї роботи – з’ясувати особливості комунікацій про корпоративну соціальну відповідальність, що здійснюють комерційні компанії в Україні.Item Особливості комунікаційних стратегій сучасного персонального бренду в бізнесі та його вплив на розвиток інноваційного потенціалу України (на прикладі діяльності Є. Черняка)(2021) Корнійчук, Ірина; Наумов, ВадимМета цього дослідження полягає в аналізі та визначенні стратегії позиціонування персональних брендів та з'ясуванні їхньої ролі в розвитку інноваційного потенціалу країни.Item Особливості формування та розвитку особистого бренду блогера(2022) Вандьо, Олена; Рябець, ІринаМетою роботи є виявлення, аналіз та узагальнення особливостей формування та розвитку особистого бренду блогера в соціальних мережах та визначення можливого практичного використання.