121 Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 121 Інженерія програмного забезпечення by Subject "Microsoft Azure"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Побудова системи моніторингу та візуалізації показників життєдіяльності людини(2021) Гребенович, Сергій; Почебут, МаксимУ даній роботі було проведено огляд поширених систем та застосунків, що використовуються для реєстрації, візуалізації та аналізу показників життєдіяльності людини. Запропоновано уніфікований підхід для отримання інформації з різних джерел та накопичення у централізованому хмарному сховищі, з метою забезпечення її подальшої презентації в зручному для кінцевого користувача вигляді та ефективного аналізу, а саме визначення міри кореляції між різними параметрами. Надалі, в рамках моделі було визначено набір архітектурно-значущих вимог та атрибутів якості. Розроблено альтернативні варіанти архітектури, що їх задовольняють. На базі хмарних ресурсів Microsoft Azure (таких як Azure Logic Apps, Azure Functions, Azure Storage, Azure Cosmos DB та ін.) та бібліотек мови Python (Dash, pandas) було реалізовано прототипи програмних продуктів для різних варіантів архітектури. Проведено порівняння ефективності реалізацій та визначено більш оптимальну архітектуру для поставленої задачі.Item Хмарна система MathLearning на базі MathPartner(2023) Сах, Роман; Малашонок, ГеннадійВикористання мікросервісної архітектури та хмарних технологій, зокрема обчислень, має значні переваги для освітніх проектів на довгий термін. У ході даної роботи було досліджено основні переваги цих підходів і розроблено освітній проект під назвою Mathpar Learning, що використовує зазначені технології. Проект Mathpar Learning передбачає розробку електронних навчальних матеріалів з математики, фізики та хімії. Під час створення проекту були розглянуті різні варіанти подання навчального матеріалу у цифровому форматі. Для цього була використана існуюча бібліотека електронних навчальних матеріалів. Окрім того, в проекті було реалізовано інтеграцію хмарних обчислень, зокрема системи Mathpartner, що використовується як зовнішня залежність проекту. Це дозволяє студентам та викладачам зручно використовувати хмарні обчислення для виконання складних математичних розрахунків та моделювання на основі реальних даних. Робота над проектом Mathpar Learning показала, що використання мікросервісної архітектури та хмарних технологій сприяє покращенню освітнього процесу, розширює можливості доступу до навчальних матеріалів та забезпечує ефективне використання обчислювальних ресурсів.