Browsing by Author "Сусська, Ольга"
Now showing 1 - 20 of 29
Results Per Page
Sort Options
Item PR-стратегія популяризації української мови в Європі для Міністерства культури та інформаційної політики України(2024) Ігнатова, Анфіса; Сусська, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є створення PR-стратегії для Міністерства культури та інформаційної політики України на основі дослідження поширеності української мови за кордоном та пошук ефективних методів її популяризації, задля збільшення поінформованості, зміни ставлення та залучення іноземців до вивчення культури, історії України та української мови.Item Вплив соціальних мереж на формування комунікативної взаємодії та сучасних культурних практик(2020) Пащенко, Галина; Сусська, ОльгаМагістерська робота студентки виконана на актуальну тему, що виявляє особливості комунікативної взаємодії та можливості соціальних мереж у формуванні сучасних культурних практик, розвитку креативних індустрій і культури в цілому. Магістранткою Пащенко Г.П. виконані ряд завдань, що розкривають сутність теми, зокрема, функціональне призначення соціальних мереж та їх роль у формуванні культури Web 2.0; проаналізовані характеристики споживачів та найбільш популярні культурні практики, зокрема в період пандемії COVID-19. В роботі розглянутий розвиток інтернет-комунікацій та соціальних мереж як феномену культури; здійснений аналіз використання соціальних мереж широкою аудиторією користувачів та їх ставлення до різноманітних видів контенту у тій чи іншій соціальній мережі.Item Гумористична комунікація в мережах під час російсько-української війни 2022-2023 років(2023) Марченко, Катерина; Сусська, ОльгаМетою цього дослідження є аналіз гумористичної комунікації в мережах під час російсько-української війни 2022-2023 років.Item Засоби та прийоми російської пропаганди: витоки й наслідки(2023) Сусська, ОльгаУ статті проаналізовано міфотворчість агресивної російської пропаганди, що давно стала прикладом "антипропаганди", яка спотворює та захаращує медіасередовище. В той час, коли загальносвітовий тренд на підвищення інтерактивності у комунікативних контактах з медіапростором все більш зростає завдяки інтернет-мережам, а пропагандистські ефекти масової комунікації відходять на задній план, у медіасередовищі країни-агресорки зберігаються і підсилюються протилежні тенденції. Визначено, що після початку широкомасштабного вторгнення російських військ на територію України та розгорнутій у російських медіа антиукраїнській пропаганді стало абсолютно зрозумілим, що це була продумана заздалегідь кампанія, яка наслідувала досягнення "очікуваних результатів впливу" в дусі "парадигми ефектів" середини минулого століття. Окреслено, що повсякденними практиками російської пропаганди стали такі прийоми, як підміна понять, "псевдофактаж", дифамація, ін. Протягом десятиліття безглузді та переважно антилюдські міфи та фейки витісняють "практичний глузд" як на рівні індивідуальної, так і на рівні масової свідомості російського населення. Зазначено, що все це призводить до втрати автентичності, зниження функцій критичного мислення, підміни його стереотипами. Профанне ставлення до цінностей і вищих почуттів створює підґрунтя домінування "антиправди" у медіапросторі країни-агресорки. Намагання підсилити "путінізмом" успадкований від радянських часів патерналізм призводить до вихолощення журналістських матеріалів, маніпуляцій смислами і текстами, ужорсточення авторитарних умов існування російської мас-медійної системи. Резюмовано, що відмова від демократичних свобод та експлуатація традиціоналістських підходів до організації медіакомунікативних відносин, вульгаризація і профанація медіапростору створює так звану "інформаційну капсулу", яка базується на найгірших стереотипах радянського часу та є неприйнятною для європейської і світової спільнот.Item Застосування інструментів ребрендингу у процесі формування нового іміджу компанії на прикладах X (Twitter) та Meta (Facebook)(2024) Вергілес, Анастасія; Сусська, ОльгаМетоди дослідження: Дослідження ґрунтується на сукупності методів наукового пізнання. Аналітичний метод та методи співставлення і порівняння дозволяють дослідити передумови, еволюцію та етапи ребрендингу, а також виявити позивні та негативні приклади ребрендингу компаній в Україні та світі. У дослідженні використовувалися такі наукові методи, як: узагальнення та опис для розуміння брендингу та ребрендингу, систематизація та порівняння для виділення тенденцій ребрендингу, опитування респондентів та фокус групи для більш глибокого розуміння потреб та вподобань аудиторії.Item Зрушення у медіасприйнятті як фактор формування нового типу персоніфікованої публічності(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Сусська, ОльгаТези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.Item Компоненти вражень та емоцій в сучасних PR-практиках(2022) Щербина, Дар’я; Сусська, ОльгаМета роботи полягає у дослідженні та обґрунтуванні компонентів вражень та емоцій в сучасних PR-практиках.Item Комунікаційні стратегії "економіки вражень" на прикладі просування органічних товарів в Україні(2015) Горлач, Ірина; Сусська, ОльгаМета роботи - дослідити концептуальні засади "економіки вражень" та трансформації стратегічних комунікацій в сучасних умовах, проаналізувати комунікативні технології "економіки вражень" на прикладі органічних товарів.Item Комунікаційні стратегії на підтримку малого та середнього бізнесу на прикладі PR-кампаній Mastercard в Україні(2024) Лопоха, Ольга; Сусська, ОльгаМета роботи полягає у тому, щоб проаналізувати та оцінити комунікаційні стратегії Mastercard задля підтримки МСБ в Україні, надати висновки та рекомендації щодо покращення та створення більш ефективних комунікаційних стратегій, спрямованих на підтримку МСБ в Україні.Item "Нові медіа" і зрушення у смисловому полі реципієнта медіапростору(2023) Сусська, ОльгаThe variety of "new media" formats and the versatility of their content are increasingly becoming the subject of research in various scientific fields, including linguistics, communication theory, media psychology, sociology of mass communications, visual sociology, and sociology of culture. Most often, new media include blogs, e-mail, music, streaming services, television, cinema productions, electronic publications, social networks, virtual and augmented reality, websites, etc. The omnichannel and multimedia nature of "new media" presupposes both the use of an interdisciplinary approach to their study and the complexity of considering the problems covered by the subject of research. However, the attitude towards "new media" is still ambiguous. Fascination with technological diversity should not displace the focus of academics’ attention on meanings that are broadcast in the globalized media space and pose new challenges to the recipient. Among them: are the speed and ease of access to information, its multifacetedness, and the scale of receipt, which also require the speed of mastering and operating this information. Whether all subjects of the media space are ready to participate in modern intensified processes of information exchange is still an open question. A certain illusory nature of interactivity, which was put forward by the special preference for social networks, is becoming more and more obvious. That is why sociologists today need to be interested not only in the ratings of political forces, celebrities, and media channels but also in the degree of understanding of the concepts that determine the depth and prevalence of democratic processes in the country. The recognition of language and culture as two parallel and inseparable types of activity that determine both meaning-making and the integral process of communicative interaction with the recipients of "new media" remains hypothetical.Item "Образ суспільства" та його трансформації в умовах гібридної війни(Фенікс, 2023) Сусська, ОльгаMатеріали доповіді учасника Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Сучасні загрози глобальній та регіональній безпеці", м. Одеса, 29 жовтня 2023 року.Item Особливості бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу(2022) Матящук, Аліна; Сусська, ОльгаМетою дипломної роботи є виявлення особливостей бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу (на прикладі Києва, Львова, Миколаєва та Харкова).Item Особливості комунікацій у фармацевтичній галузі під час російсько-української війни 2022 року(2022) Мохонь, Владислава; Сусська, ОльгаМетою даної роботи є дослідити особливості комунікацій в компаніях фармакологічного профілю під час російсько-української війни.Item Особливості формування образу АР Крим в інформаційному просторі сучасної України(2024) Хомуліна, Ілона; Сусська, ОльгаМетою роботи є системне дослідження особливостей формування медіаобразу Автономної Республіки Крим в інформаційному просторі України.Item Персоніфікація "образу війни" воєнними експертами та блогерами(2024) Савченко, Марʼяна; Сусська, ОльгаМета дипломної роботи: дослідити вплив воєнних блогерів та експертів на формування «образу війни» в українському медіапросторі.Item Принципи та перспективи використання внутрішніх комунікацій та EGC(2021) Гришко, Анжеліка; Сусська, ОльгаМета роботи – визначити принципи та вивчити можливості EGCі внутрішніх комунікацій в компаніях.Item Публічні vs політичні комунікації: спільне та відмінне(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Королько, Валентин; Сусська, ОльгаТези доповіді учасників ІІ науково-практичнoї конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 15 лютого 2023 р., м. Київ.Item Піднесення іміджу української мови за допомогою PR-інструментів серед населення м.Киів(2016) Чепурна, Олександра; Сусська, ОльгаМета: дослідити дійсний імідж української мови, що склався у населення, та з'ясувати, які з інструментів ПР доцільно використосовувати для його покращення, а в перспективі и підвищення рівня використання української мови у всіх сферах суспільного життя та розвитку української культури.Item Розробка PR-стратегії для українського бренду жіночого одягу Stimma(2024) Бурдига, Дарія; Сусська, ОльгаМетою роботи є теоретичне обґрунтування, формування критеріїв упізнаваності та розробка PR-стратегії як інструменту збільшення рівня впізнаваності та покращення двосторонньої комунікації з громадськістю для українського бренду жіночого одягу Stimma.Item Розробка стратегії інтегрованих комунікацій на прикладі клініки косметологічної медицини "EACADEMY"(2024) Барабаш, Марина; Сусська, ОльгаМета роботи: створення стратегії інтегрованих комунікацій для медико-косметологічного центру "EACADEMY", яку компанія зможе застосовувати протягом пів року з подальшим корегуванням в залежності від реакції цільових аудиторій.