Browsing by Author "Сусська, Ольга"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив соціальних мереж на формування комунікативної взаємодії та сучасних культурних практик(2020) Пащенко, Галина; Сусська, ОльгаМагістерська робота студентки виконана на актуальну тему, що виявляє особливості комунікативної взаємодії та можливості соціальних мереж у формуванні сучасних культурних практик, розвитку креативних індустрій і культури в цілому. Магістранткою Пащенко Г.П. виконані ряд завдань, що розкривають сутність теми, зокрема, функціональне призначення соціальних мереж та їх роль у формуванні культури Web 2.0; проаналізовані характеристики споживачів та найбільш популярні культурні практики, зокрема в період пандемії COVID-19. В роботі розглянутий розвиток інтернет-комунікацій та соціальних мереж як феномену культури; здійснений аналіз використання соціальних мереж широкою аудиторією користувачів та їх ставлення до різноманітних видів контенту у тій чи іншій соціальній мережі.Item Зрушення у медіасприйнятті як фактор формування нового типу персоніфікованої публічності(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Сусська, ОльгаТези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.Item Компоненти вражень та емоцій в сучасних PR-практиках(2022) Щербина, Дар’я; Сусська, ОльгаМета роботи полягає у дослідженні та обґрунтуванні компонентів вражень та емоцій в сучасних PR-практиках.Item Особливості бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу(2022) Матящук, Аліна; Сусська, ОльгаМетою дипломної роботи є виявлення особливостей бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу (на прикладі Києва, Львова, Миколаєва та Харкова).Item Особливості комунікацій у фармацевтичній галузі під час російсько-української війни 2022 року(2022) Мохонь, Владислава; Сусська, ОльгаМетою даної роботи є дослідити особливості комунікацій в компаніях фармакологічного профілю під час російсько-української війни.Item Принципи та перспективи використання внутрішніх комунікацій та EGC(2021) Гришко, Анжеліка; Сусська, ОльгаМета роботи – визначити принципи та вивчити можливості EGCі внутрішніх комунікацій в компаніях.Item Публічні vs політичні комунікації: спільне та відмінне(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Королько, Валентин; Сусська, ОльгаТези доповіді учасників ІІ науково-практичнoї конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 15 лютого 2023 р., м. Київ.Item "Інтерпретативні спільноти" та їх роль у деміфологізації медіапростору(2022) Сусська, ОльгаАктуальність. З розгортанням медіакомунікаційних процесів в епоху цифрових технологій постає нагальне питання про деміфологізацію медіапростору. Метою статті є науково-теоретичне обґрунтування та осмислення трансформацій, що відбуваються в сучасних медіакомунікаціях; демонстрація ролі "інтерпретативних спільнот" у деміфологізації медіапростору. Методологія. У межах соціопсихологічного підходу і на основі використання теоретичних понять системного аналізу стає можливим з найбільшою послідовністю і повнотою реалізувати одну з головних функцій дослідження – інтегративну, що дає змогу об’єднувати в єдину наукову систему численні емпіричні дані, теоретично осмислюючи їх та надаючи їм систематизованого, глибинного тлумачення. Не втрачає своєї актуальності також поширений у медіапсихології генеративний підхід, який поряд з мультидисциплінарним акумулює вивчення функціональності і ситуативності задоволення інформаційних потреб сучасних аудиторій, котрі поступово перетворюються на "інтерпретативні спільноти". Результати. У загальному контексті антропологічних і соціокультурних візій, що були традиційними для вивчення медіаспільнот саме у фокусі дослідження міфологізації простору масмедій, розглянуто актуальні можливості поглиблення суб’єктності акторів медіапростору. Відповідно до завдань дослідження здійснено як осмислення трансформацій, що відбуваються в сучасних медіакомунікаціях, так і аналіз ролі сучасних "інтерпретативних спільнот" у деміфологізації медіапростору. У висновках дослідження підтверджено, що відбувається переакцентуація уваги аудиторій із традиційних медіа на інтернет-середовища, що має під собою, безперечно, соціальне підґрунтя; проте з погляду психологічної науки це віддзеркалює зміни відчуття соціальної реальності, оцінок і соціальних запитів особистості, що є відповіддю на виклики сучасних процесів інформатизації і трансформаційних змін у суспільстві. Зауважено формування перспективи деміфологізації сприймання змісту медіапростору, адже виклики сучасного інформатизованого і трансформованого суспільства стають поштовхом для суб’єктного оцінювання інформації.