Repository logo
  • English
  • Yкраїнська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраїнська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Сусська, Ольга"

Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Вплив соціальних мереж на формування комунікативної взаємодії та сучасних культурних практик
    (2020) Пащенко, Галина; Сусська, Ольга
    Магістерська робота студентки виконана на актуальну тему, що виявляє особливості комунікативної взаємодії та можливості соціальних мереж у формуванні сучасних культурних практик, розвитку креативних індустрій і культури в цілому. Магістранткою Пащенко Г.П. виконані ряд завдань, що розкривають сутність теми, зокрема, функціональне призначення соціальних мереж та їх роль у формуванні культури Web 2.0; проаналізовані характеристики споживачів та найбільш популярні культурні практики, зокрема в період пандемії COVID-19. В роботі розглянутий розвиток інтернет-комунікацій та соціальних мереж як феномену культури; здійснений аналіз використання соціальних мереж широкою аудиторією користувачів та їх ставлення до різноманітних видів контенту у тій чи іншій соціальній мережі.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Зрушення у медіасприйнятті як фактор формування нового типу персоніфікованої публічності
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Сусська, Ольга
    Тези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Компоненти вражень та емоцій в сучасних PR-практиках
    (2022) Щербина, Дар’я; Сусська, Ольга
    Мета роботи полягає у дослідженні та обґрунтуванні компонентів вражень та емоцій в сучасних PR-практиках.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу
    (2022) Матящук, Аліна; Сусська, Ольга
    Метою дипломної роботи є виявлення особливостей бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу (на прикладі Києва, Львова, Миколаєва та Харкова).
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості комунікацій у фармацевтичній галузі під час російсько-української війни 2022 року
    (2022) Мохонь, Владислава; Сусська, Ольга
    Метою даної роботи є дослідити особливості комунікацій в компаніях фармакологічного профілю під час російсько-української війни.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Принципи та перспективи використання внутрішніх комунікацій та EGC
    (2021) Гришко, Анжеліка; Сусська, Ольга
    Мета роботи – визначити принципи та вивчити можливості EGCі внутрішніх комунікацій в компаніях.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Публічні vs політичні комунікації: спільне та відмінне
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Королько, Валентин; Сусська, Ольга
    Тези доповіді учасників ІІ науково-практичнoї конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 15 лютого 2023 р., м. Київ.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    "Інтерпретативні спільноти" та їх роль у деміфологізації медіапростору
    (2022) Сусська, Ольга
    Актуальність. З розгортанням медіакомунікаційних процесів в епоху цифрових технологій постає нагальне питання про деміфологізацію медіапростору. Метою статті є науково-теоретичне обґрунтування та осмислення трансформацій, що відбуваються в сучасних медіакомунікаціях; демонстрація ролі "інтерпретативних спільнот" у деміфологізації медіапростору. Методологія. У межах соціопсихологічного підходу і на основі використання теоретичних понять системного аналізу стає можливим з найбільшою послідовністю і повнотою реалізувати одну з головних функцій дослідження – інтегративну, що дає змогу об’єднувати в єдину наукову систему численні емпіричні дані, теоретично осмислюючи їх та надаючи їм систематизованого, глибинного тлумачення. Не втрачає своєї актуальності також поширений у медіапсихології генеративний підхід, який поряд з мультидисциплінарним акумулює вивчення функціональності і ситуативності задоволення інформаційних потреб сучасних аудиторій, котрі поступово перетворюються на "інтерпретативні спільноти". Результати. У загальному контексті антропологічних і соціокультурних візій, що були традиційними для вивчення медіаспільнот саме у фокусі дослідження міфологізації простору масмедій, розглянуто актуальні можливості поглиблення суб’єктності акторів медіапростору. Відповідно до завдань дослідження здійснено як осмислення трансформацій, що відбуваються в сучасних медіакомунікаціях, так і аналіз ролі сучасних "інтерпретативних спільнот" у деміфологізації медіапростору. У висновках дослідження підтверджено, що відбувається переакцентуація уваги аудиторій із традиційних медіа на інтернет-середовища, що має під собою, безперечно, соціальне підґрунтя; проте з погляду психологічної науки це віддзеркалює зміни відчуття соціальної реальності, оцінок і соціальних запитів особистості, що є відповіддю на виклики сучасних процесів інформатизації і трансформаційних змін у суспільстві. Зауважено формування перспективи деміфологізації сприймання змісту медіапростору, адже виклики сучасного інформатизованого і трансформованого суспільства стають поштовхом для суб’єктного оцінювання інформації.

DSpace software copyright © 2002-2023 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback