Repository logo
  • English
  • Yкраїнська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраїнська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Могилова, Марина"

Now showing 1 - 13 of 13
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства
    (2021) Марцинковська, Юлія; Могилова, Марина
    Метою дослідження є удосконалення теоретичних, методичних, організаційних засад і розроблення практичних рекомендацій, спрямованих на подальший розвиток маркетингової діяльності підприємств в умовах конкуренції на ринку задля забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності підприємства
    (2022) Зайнчуковська, Валерія; Могилова, Марина
    Мета дослідження полягає в обґрунтуванні максимально ефективної стратегії ведення маркетингової політики шляхом застосування відповідних маркетингових методів для забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства (прикладі корпорації "Рошен").
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Механізм розробки рекламної кампанії професійним рекламним агентством
    (2022) Юзов, Андрій; Могилова, Марина
    Мета дослідження – обґрунтувати та розробити механізм ефективної рекламної кампанії на прикладі діяльності digital-агентства.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Напрями удосконалення кадрової політики підприємства
    (2021) Коваль, Тетяна; Могилова, Марина
    Метою дипломної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення механізму кадрової політики підприємства шляхом опрацювання та узагальнення теоретичних основ і дослідження практичних аспектів кадрової політики на прикладі КП "Комунальник".
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Обгрунтування стратегії розвитку підприємства ПрАТ "Оболонь"
    (2022) Кришина, Софія; Могилова, Марина
    Мета роботи: обґрунтувати стратегію розвитку підприємства ПрАТ "Оболонь".
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості товарно-асортиментної політики та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ "Атлетікс"
    (2022) Василець, Валерія; Могилова, Марина
    Метою дипломної роботи є розробка напрямів удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства шляхом дослідження теоретичних засад цього процесу та критичної оцінки стану формування товарного асортименту компанії.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення системи управління персоналом підприємства
    (2021) Баришевська, Єва; Могилова, Марина
    Метою бакалаврської роботи є обґрунтування і розробка напрямів удосконалення системи управління персоналом підприємства шляхом опрацювання та систематизації теоретичних положень управління персоналом і дослідження практичних аспектів управління персоналом на прикладі ТОВ "Агроіст Бейкінг енд Міллінг".
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства
    (2022) Скрипка, Катерина; Могилова, Марина
    Мета дослідження – розробити заходи та обґрунтувати шляхи покращення управління маркетинговою діяльністю підприємства на прикладі компанії L’Oréal бренду Kerastace.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Управління торговою маркою підприємства
    (2021) Бояджян, Юлія; Могилова, Марина
    Метою дослідження є узагальнення і систематизація теоретичних та методологічних засад і розробка практичних, в тому числі організаційних рекомендацій, що спрямовані на підвищення ефективності системи управління торговою маркою у контексті підприємницької діяльності в конкурентних умовах.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Формування ефективного івент-менеджменту компанії у сфері послуг з організації заходів
    (2022) Дерев’янко, Ірина; Могилова, Марина
    Метою роботи є обґрунтування і виявлення вектору руху для розвитку управління різними заходами, розробка пропозицій для поліпшення роботи всередині компаній, що організовують заходи, на основі узагальнення теоретичних засад створення та розвитку івент-менедженту, дослідження стану івент-менеджменту в українській компанії "Х".
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Формування ефективної рекламної кампанії підприємства на ринку ТОВ "Молочна компанія "Галичина"
    (2022) Биченко, Максим; Могилова, Марина
    Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень, розробка методичних, практичних рекомендацій щодо планування, організації та проведення ефективної рекламної кампанії підприємства на ринку кисломолочних продуктів.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Формування маркетингової стратегії підприємства (на прикладі автошколи "Easy Drive"
    (2022) Оліфер, Олена; Могилова, Марина
    Мета і завдання наукового дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей формування маркетингової стратегії автошколи "Easy Drive" та розробка практичних рекомендацій стосовно покращення основних її елементів.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Щодо пріоритетності методів оцінки агробізнесу і сільськогосподарського майна в угодах M&A
    (2022) Могилова, Марина
    Тези доповіді учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Капіталізація аграрних підприємств та їх інвестиційне забезпечення" з нагоди 85-ї річниці від дня народження Г. М. Підлісецького, м. Київ, 8 вересня 2022 р.

DSpace software copyright © 2002-2023 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback