Browsing by Author "Могилова, Марина"
Now showing 1 - 19 of 19
Results Per Page
Sort Options
Item Відтворення основних засобів у частині їх формування як об'єкт менеджменту підприємств багатоукладної аграрної економіки України(2024) Могилова, Марина; Єфімцева, ЛюдмилаРозроблено пропозиції для обґрунтування управлінських рішень щодо формування основних засобів сільськогосподарських підприємств як складової частини менеджменту відтворення основного капіталу з урахуванням багатоукладності аграрної економіки України. Окреслено коло негативних наслідків на мікро- і макрорівнях від порушення пропорцій відтворення основного капіталу в сільському господарстві. Аргументовано актуальність удосконалення підходів та інструментів менеджменту для управління відтворювальним процесом на всіх його стадіях. Охарактеризовано відтворення основних засобів, що визначає його специфіку як об’єкта менеджменту. Окреслено основні об’єкти управління відтворенням у розрізі фінансового, інвестиційного, операційного та маркетингового менеджменту. Визначено завдання операційного менеджменту відтворення основних засобів сільськогосподарських підприємств, серед яких на першому етапі формування дієвої системи фондозабезпечення аграрного виробництва. Розглянуто управління матеріально-технічним забезпеченням у контексті його адаптації до інституційних, макроекономічних, галузевих і ринкових чинників. У дослідженні враховано фактори багатоукладності аграрної економіки, особливостей сільськогосподарського виробництва, ринку технічних засобів та агротехнологічного сервісу. Доведено потребу в застосуванні альтернативних варіантів матеріально-технічного забезпечення виробництва в сільськогосподарських підприємствах: придбання власних машин та обладнання чи користування агротехнологічними послугами сторонніх організацій. Завданням менеджменту визначено обґрунтування доцільності одного з альтернативних варіантів або їх комбінування залежно від розмірів земельних угідь підприємства. Запропоновано алгоритм визначення доцільного формату техніко-технологічного забезпечення виробництва в аграрних підприємствах. Із застосуванням цього алгоритму проведено розрахунки для господарств, які спеціалізуються на вирощуванні зернових культур. Розроблено пропозиції для сільськогосподарських виробників щодо оптимального варіанта формування матеріально-технічного забезпечення аграрного виробництва залежно від площі їхніх угідь.Item Маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства(2021) Марцинковська, Юлія; Могилова, МаринаМетою дослідження є удосконалення теоретичних, методичних, організаційних засад і розроблення практичних рекомендацій, спрямованих на подальший розвиток маркетингової діяльності підприємств в умовах конкуренції на ринку задля забезпечення конкурентоспроможності підприємства.Item Маркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності підприємства(2022) Зайнчуковська, Валерія; Могилова, МаринаМета дослідження полягає в обґрунтуванні максимально ефективної стратегії ведення маркетингової політики шляхом застосування відповідних маркетингових методів для забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства (прикладі корпорації "Рошен").Item Менеджмент : навчальний посібник("Києво-Могилянська академія", 2021) Храпкіна, Валентина; Матукова, Ганна; Кожемякіна, Тетяна; Матукова-Ярига, Дар'я; Гуменна, Олександра; Романченко, Наталія; Сидоренко, Оксана; Бутар, Iрина; Медвідь, Вікторія; Михайлова, Любов; Михайлов, А.; Ковшова, Iрина; Гриджук, Iрина; Ігнатьєва, Iрина; Гавриленко, Тетяна; Сербенівська, Аліна; Чала, Ніна; Волошин, Андрій; Могилова, Марина; Курило, Людмила; Лойко, Валерія; Маляр, С.; Пpiб, Катерина; Воропай, ОльгаНавчальний посібник побудовано таким чином, щоб дати комплексне уявлення про систему управління. Розглянуто генезис управлінської науки, організаційну систему управління, типологію сучасного менеджера, зміст та організацію управлінської діяльності, самоменеджмент, комунікації в управлінні, стратегічне управління в системі сучасного менеджменту, управління конкурентоспроможністю організації, управління ресурсним потенціалом, антикризове управління та ефективність управління. Для науковців, викладачів, здобувачів усіх рівнів вищої освіти, працівників органів державного управління та місцевого самоврядування, всіх, хто цікавиться прогресивними методами управління сучасними організаціями.Item Механізм розробки рекламної кампанії професійним рекламним агентством(2022) Юзов, Андрій; Могилова, МаринаМета дослідження – обґрунтувати та розробити механізм ефективної рекламної кампанії на прикладі діяльності digital-агентства.Item Напрями удосконалення кадрової політики підприємства(2021) Коваль, Тетяна; Могилова, МаринаМетою дипломної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення механізму кадрової політики підприємства шляхом опрацювання та узагальнення теоретичних основ і дослідження практичних аспектів кадрової політики на прикладі КП "Комунальник".Item Обгрунтування стратегії розвитку підприємства ПрАТ "Оболонь"(2022) Кришина, Софія; Могилова, МаринаМета роботи: обґрунтувати стратегію розвитку підприємства ПрАТ "Оболонь".Item Особливості товарно-асортиментної політики та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ "Атлетікс"(2022) Василець, Валерія; Могилова, МаринаМетою дипломної роботи є розробка напрямів удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства шляхом дослідження теоретичних засад цього процесу та критичної оцінки стану формування товарного асортименту компанії.Item Сучасні методи оптимізації бюджету рекламних Кампаній у соціальній мережі facebook(2023) Кравченко, Аліса; Могилова, МаринаМетою магістерської роботи є дослідження методів оптимізації маркетингового бюджету в Facebook шляхом аналізу актуальних технік економії рекламних коштів (A/B тестування, cut-out audience та Pixel), визначення механізму їхньої роботи, практичній імплементації та визначення економічного ефекту шляхом опрацювання метрик фективності рекламних кампаній до та після застосування методів.Item Удосконалення системи управління персоналом підприємства(2021) Баришевська, Єва; Могилова, МаринаМетою бакалаврської роботи є обґрунтування і розробка напрямів удосконалення системи управління персоналом підприємства шляхом опрацювання та систематизації теоретичних положень управління персоналом і дослідження практичних аспектів управління персоналом на прикладі ТОВ "Агроіст Бейкінг енд Міллінг".Item Управління вартістю підприємства в процесі формування і розвитку бізнесу(2023) Корейба, Володимир; Могилова, МаринаМетою роботи є аналіз вартості підприємства та розроблення шляхів її підвищення та ефективного управління нею.Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства(2022) Скрипка, Катерина; Могилова, МаринаМета дослідження – розробити заходи та обґрунтувати шляхи покращення управління маркетинговою діяльністю підприємства на прикладі компанії L’Oréal бренду Kerastace.Item Управління ресурсним потенціалом("Києво-Могилянська академія", 2021) Могилова, Марина; Храпкіна, Валентина; Курило, Людмила; Лойко, Валерія; Маляр, С.Тема 11. з навчального посібника "Менеджмент" за загальною редакцією К. В. Пічик, В. В. Храпкіної ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : "Києво-Могилянська академія", 2021. Висвітлено питання управління основним, оборотним та інтелектуальним капіталом.Item Управління торговою маркою підприємства(2021) Бояджян, Юлія; Могилова, МаринаМетою дослідження є узагальнення і систематизація теоретичних та методологічних засад і розробка практичних, в тому числі організаційних рекомендацій, що спрямовані на підвищення ефективності системи управління торговою маркою у контексті підприємницької діяльності в конкурентних умовах.Item Формування ефективного івент-менеджменту компанії у сфері послуг з організації заходів(2022) Дерев’янко, Ірина; Могилова, МаринаМетою роботи є обґрунтування і виявлення вектору руху для розвитку управління різними заходами, розробка пропозицій для поліпшення роботи всередині компаній, що організовують заходи, на основі узагальнення теоретичних засад створення та розвитку івент-менедженту, дослідження стану івент-менеджменту в українській компанії "Х".Item Формування ефективної рекламної кампанії підприємства на ринку ТОВ "Молочна компанія "Галичина"(2022) Биченко, Максим; Могилова, МаринаМетою дослідження є обґрунтування теоретичних положень, розробка методичних, практичних рекомендацій щодо планування, організації та проведення ефективної рекламної кампанії підприємства на ринку кисломолочних продуктів.Item Формування маркетингової стратегії підприємства (на прикладі автошколи "Easy Drive"(2022) Оліфер, Олена; Могилова, МаринаМета і завдання наукового дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей формування маркетингової стратегії автошколи "Easy Drive" та розробка практичних рекомендацій стосовно покращення основних її елементів.Item Щодо пріоритетності методів оцінки агробізнесу і сільськогосподарського майна в угодах M&A(2022) Могилова, МаринаТези доповіді учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Капіталізація аграрних підприємств та їх інвестиційне забезпечення" з нагоди 85-ї річниці від дня народження Г. М. Підлісецького, м. Київ, 8 вересня 2022 р.Item Інноваційні бізнес-моделі Розвитку креативного підприємництва(2023) Кука, Христина; Могилова, МаринаМетою магістерської роботи є розробка рекомендацій з розвитку креативного підприємства шляхом імплементації інноваційної бізнес-моделі, що дозволять креативним підприємствам досягти своїх цілей в ефективний спосіб та забезпечити сталий розвиток на ринку.