Browsing by Author "Могилова, Марина"
Now showing 1 - 13 of 13
Results Per Page
Sort Options
- ItemМаркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства(2021) Марцинковська, Юлія; Могилова, МаринаМетою дослідження є удосконалення теоретичних, методичних, організаційних засад і розроблення практичних рекомендацій, спрямованих на подальший розвиток маркетингової діяльності підприємств в умовах конкуренції на ринку задля забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
- ItemМаркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності підприємства(2022) Зайнчуковська, Валерія; Могилова, МаринаМета дослідження полягає в обґрунтуванні максимально ефективної стратегії ведення маркетингової політики шляхом застосування відповідних маркетингових методів для забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства (прикладі корпорації "Рошен").
- ItemМеханізм розробки рекламної кампанії професійним рекламним агентством(2022) Юзов, Андрій; Могилова, МаринаМета дослідження – обґрунтувати та розробити механізм ефективної рекламної кампанії на прикладі діяльності digital-агентства.
- ItemНапрями удосконалення кадрової політики підприємства(2021) Коваль, Тетяна; Могилова, МаринаМетою дипломної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення механізму кадрової політики підприємства шляхом опрацювання та узагальнення теоретичних основ і дослідження практичних аспектів кадрової політики на прикладі КП "Комунальник".
- ItemОбгрунтування стратегії розвитку підприємства ПрАТ "Оболонь"(2022) Кришина, Софія; Могилова, МаринаМета роботи: обґрунтувати стратегію розвитку підприємства ПрАТ "Оболонь".
- ItemОсобливості товарно-асортиментної політики та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ "Атлетікс"(2022) Василець, Валерія; Могилова, МаринаМетою дипломної роботи є розробка напрямів удосконалення асортиментної політики торговельного підприємства шляхом дослідження теоретичних засад цього процесу та критичної оцінки стану формування товарного асортименту компанії.
- ItemУдосконалення системи управління персоналом підприємства(2021) Баришевська, Єва; Могилова, МаринаМетою бакалаврської роботи є обґрунтування і розробка напрямів удосконалення системи управління персоналом підприємства шляхом опрацювання та систематизації теоретичних положень управління персоналом і дослідження практичних аспектів управління персоналом на прикладі ТОВ "Агроіст Бейкінг енд Міллінг".
- ItemУправління маркетинговою діяльністю підприємства(2022) Скрипка, Катерина; Могилова, МаринаМета дослідження – розробити заходи та обґрунтувати шляхи покращення управління маркетинговою діяльністю підприємства на прикладі компанії L’Oréal бренду Kerastace.
- ItemУправління торговою маркою підприємства(2021) Бояджян, Юлія; Могилова, МаринаМетою дослідження є узагальнення і систематизація теоретичних та методологічних засад і розробка практичних, в тому числі організаційних рекомендацій, що спрямовані на підвищення ефективності системи управління торговою маркою у контексті підприємницької діяльності в конкурентних умовах.
- ItemФормування ефективного івент-менеджменту компанії у сфері послуг з організації заходів(2022) Дерев’янко, Ірина; Могилова, МаринаМетою роботи є обґрунтування і виявлення вектору руху для розвитку управління різними заходами, розробка пропозицій для поліпшення роботи всередині компаній, що організовують заходи, на основі узагальнення теоретичних засад створення та розвитку івент-менедженту, дослідження стану івент-менеджменту в українській компанії "Х".
- ItemФормування ефективної рекламної кампанії підприємства на ринку ТОВ "Молочна компанія "Галичина"(2022) Биченко, Максим; Могилова, МаринаМетою дослідження є обґрунтування теоретичних положень, розробка методичних, практичних рекомендацій щодо планування, організації та проведення ефективної рекламної кампанії підприємства на ринку кисломолочних продуктів.
- ItemФормування маркетингової стратегії підприємства (на прикладі автошколи "Easy Drive"(2022) Оліфер, Олена; Могилова, МаринаМета і завдання наукового дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей формування маркетингової стратегії автошколи "Easy Drive" та розробка практичних рекомендацій стосовно покращення основних її елементів.
- ItemЩодо пріоритетності методів оцінки агробізнесу і сільськогосподарського майна в угодах M&A(2022) Могилова, МаринаТези доповіді учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Капіталізація аграрних підприємств та їх інвестиційне забезпечення" з нагоди 85-ї річниці від дня народження Г. М. Підлісецького, м. Київ, 8 вересня 2022 р.