Browsing by Author "Гуменна, Олександра"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemМаркетингова стратегія просування інноваційних продуктів на ринку FMCG(2022) Бедій, Назар; Гуменна, ОлександраМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо формування, впровадження та оцінювання ефективної маркетингової стратегії просування інноваційних продуктів на FMCG-ринку, як необхідного і фундаментального елементу успішного запуску нових продуктів (брендів) на ринок.
- ItemОсвітньо-наукова програма провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти для підготовки здобувачів ступеня доктора філософії за спеціальністю 073 Менеджмент [НаУКМА, 2016](2016) Гуменна, Олександра; Чала, Ніна; Ганущак-Єфименко, Людмила; Пічик, КатеринаОсвітньо-наукова програма, за якою провадитиметься освітня діяльність третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти з підготовки здобувачів ступеня доктора філософії за спеціальністю "073 Менеджмент" розроблена згідно з вимогами Закону України "Про вищу освіту" (редакція від 13.03.2016 р.) і "Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах)", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України No 266 від 23.03.2016 р. Мета програми полягає у підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців, які будуть здатні працювати за найкращими світовими стандартами, зберігаючи та творчо розвиваючи головні досягнення вітчизняної економічної науки.
- ItemОсобливості системи управління університетським магазином "KMA Gift Shop"(2022) Бєлєнька, Поліна; Гуменна, ОлександраМетою роботи є формування системи управління компанією з врахуванням кризових умов середовища і надання рекомендацій для оновлення механізму управлінських дій відповідно до цілей компанії та наявних ресурсів.
- ItemРозробка стратегії просування інноваційних продуктів(2020) Кучер, Мар’яна; Гуменна, ОлександраДипломна робота викладена на 116 сторінках, вона містить 3 розділи, 53 ілюстрації, 33 таблиці, 40 джерел в переліку посилань. Об'єктом розгляду є стратегія просування інноваційного сервісу. Предмет роботи - кампанія просування сервісів компанії Erbis через цифрові канали для двох цільових аудиторії. Метою роботи є визначення особливостей просування інноваційного продукту або сервісу на прикладі компанії Erbis, визначення ролі каналів взаємодії із цільовою аудиторією та форматів в рамках дослідження стратегії просування інноваційного продукту. У першому розділі представлені основні аспекти просування інноваційних продуктів, методи та підходи до вибору стратегії та каналів просування. У другому розділі – характеристика компанії та цільової компанії Erbis, також представлено теоретичний базис для промо. Третій розділ дипломної роботи представляє хід проведення кампанії з практичними прикладами на основі результатів проведення першого етапу кампанії та подальше моделювання з визначенням факторів випливу та оцінювання ефективності. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо вдосконалення подальшого просування сервісів компанії.
- ItemУправління інноваційними проектами в організації(2021) Кожевников, Микита; Гуменна, ОлександраМетою кваліфікаційної роботи є дослідження класифікації сучасних інноваційних проектів, методів та інструментів їх впровадження, методів аналізу та прогнозування інноваційних проектів, сучасних концепцій управління інноваційними проектами та компаніями. А також рекомендації щодо застосування принципів управління інноваційними проектами на прикладі вітчизняного стартапу.
- ItemЦифровізація пошуку роботи (першого робочого місця) через розробку рекрутингового мобільного додатку(ТЕС, 2022) Гуменна, Олександра; Гуменна, АнастасіяМатеріали доповіді учасників V Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг і цифрові технології", м. Одеса, 29-30 вересня 2022 року.