Browsing by Author "Гуменна, Олександра"
Now showing 1 - 14 of 14
Results Per Page
Sort Options
Item Використання технологій цифрового маркетингу в компаніях аграрної сфери(2023) Обертинський, Артем; Гуменна, ОлександраМетою кваліфікаційної роботи є дослідження та аналіз використання цифрового маркетингу в компаніях аграрної сфери.Item Впровадження інноваційних цифрових стратегій в освітній сектор економіки(Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2020) Гуменна, Олександра; Подденежний, ОлександрМатеріали доповіді учасників VІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції "Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції", м. Полтава, 29 жовтня 2020 року.Item Корпоративна культурна відповідальність як частина брендингу компанії в сучасних реаліях(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Гуменна, ОлександраМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Креативні хаби в університетах в контексті розбудови інноваційної екосистеми сталого розвитку(2022) Гуменна, Олександра; Василець, Марія; Прохода, ЮліяРозділ збірника "Державна політика сталого розвитку України: базові засади : (матеріали підготовки до парламентських слухань 2021)", який присвячено креативним центрам (хабам) в університетах в контексті розбудови інноваційної екосистеми сталого розвитку.Item Маркетингова стратегія просування інноваційних продуктів на ринку FMCG(2022) Бедій, Назар; Гуменна, ОлександраМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо формування, впровадження та оцінювання ефективної маркетингової стратегії просування інноваційних продуктів на FMCG-ринку, як необхідного і фундаментального елементу успішного запуску нових продуктів (брендів) на ринок.Item Менеджмент : навчальний посібник("Києво-Могилянська академія", 2021) Храпкіна, Валентина; Матукова, Ганна; Кожемякіна, Тетяна; Матукова-Ярига, Дар'я; Гуменна, Олександра; Романченко, Наталія; Сидоренко, Оксана; Бутар, Iрина; Медвідь, Вікторія; Михайлова, Любов; Михайлов, А.; Ковшова, Iрина; Гриджук, Iрина; Ігнатьєва, Iрина; Гавриленко, Тетяна; Сербенівська, Аліна; Чала, Ніна; Волошин, Андрій; Могилова, Марина; Курило, Людмила; Лойко, Валерія; Маляр, С.; Пpiб, Катерина; Воропай, ОльгаНавчальний посібник побудовано таким чином, щоб дати комплексне уявлення про систему управління. Розглянуто генезис управлінської науки, організаційну систему управління, типологію сучасного менеджера, зміст та організацію управлінської діяльності, самоменеджмент, комунікації в управлінні, стратегічне управління в системі сучасного менеджменту, управління конкурентоспроможністю організації, управління ресурсним потенціалом, антикризове управління та ефективність управління. Для науковців, викладачів, здобувачів усіх рівнів вищої освіти, працівників органів державного управління та місцевого самоврядування, всіх, хто цікавиться прогресивними методами управління сучасними організаціями.Item Організаційні структури управління( "Києво-Могилянська академія", 2021) Гуменна, ОлександраТема 2. з навчального посібника "Менеджмент" за загальною редакцією К. В. Пічик, В. В. Храпкіної ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : "Києво-Могилянська академія", 2021. Висвітлено питання організаційної структури управління, основних видів організаційних структур, організаційного проектування та соціальної відповідальності та етики в менеджменті.Item Освітньо-наукова програма провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти для підготовки здобувачів ступеня доктора філософії за спеціальністю 073 Менеджмент [НаУКМА, 2016](2016) Гуменна, Олександра; Чала, Ніна; Ганущак-Єфименко, Людмила; Пічик, КатеринаОсвітньо-наукова програма, за якою провадитиметься освітня діяльність третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти з підготовки здобувачів ступеня доктора філософії за спеціальністю "073 Менеджмент" розроблена згідно з вимогами Закону України "Про вищу освіту" (редакція від 13.03.2016 р.) і "Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах)", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України No 266 від 23.03.2016 р. Мета програми полягає у підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців, які будуть здатні працювати за найкращими світовими стандартами, зберігаючи та творчо розвиваючи головні досягнення вітчизняної економічної науки.Item Особливості застосування контент-маркетингу в соціальних мережах(2023) Павлушина, Марія; Гуменна, ОлександраМетою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей формування контент-стратегій в соціальних мережах.Item Особливості системи управління університетським магазином "KMA Gift Shop"(2022) Бєлєнька, Поліна; Гуменна, ОлександраМетою роботи є формування системи управління компанією з врахуванням кризових умов середовища і надання рекомендацій для оновлення механізму управлінських дій відповідно до цілей компанії та наявних ресурсів.Item Розробка стратегії просування інноваційних продуктів(2020) Кучер, Мар’яна; Гуменна, ОлександраДипломна робота викладена на 116 сторінках, вона містить 3 розділи, 53 ілюстрації, 33 таблиці, 40 джерел в переліку посилань. Об'єктом розгляду є стратегія просування інноваційного сервісу. Предмет роботи - кампанія просування сервісів компанії Erbis через цифрові канали для двох цільових аудиторії. Метою роботи є визначення особливостей просування інноваційного продукту або сервісу на прикладі компанії Erbis, визначення ролі каналів взаємодії із цільовою аудиторією та форматів в рамках дослідження стратегії просування інноваційного продукту. У першому розділі представлені основні аспекти просування інноваційних продуктів, методи та підходи до вибору стратегії та каналів просування. У другому розділі – характеристика компанії та цільової компанії Erbis, також представлено теоретичний базис для промо. Третій розділ дипломної роботи представляє хід проведення кампанії з практичними прикладами на основі результатів проведення першого етапу кампанії та подальше моделювання з визначенням факторів випливу та оцінювання ефективності. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо вдосконалення подальшого просування сервісів компанії.Item Управління інноваційними проектами в організації(2021) Кожевников, Микита; Гуменна, ОлександраМетою кваліфікаційної роботи є дослідження класифікації сучасних інноваційних проектів, методів та інструментів їх впровадження, методів аналізу та прогнозування інноваційних проектів, сучасних концепцій управління інноваційними проектами та компаніями. А також рекомендації щодо застосування принципів управління інноваційними проектами на прикладі вітчизняного стартапу.Item Цифровізація пошуку роботи (першого робочого місця) через розробку рекрутингового мобільного додатку(ТЕС, 2022) Гуменна, Олександра; Гуменна, АнастасіяМатеріали доповіді учасників V Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг і цифрові технології", м. Одеса, 29-30 вересня 2022 року.Item Час і організація праці в менеджменті("Києво-Могилянська академія", 2021) Гуменна, ОлександраТема 6. з навчального посібника "Менеджмент" за загальною редакцією К. В. Пічик, В. В. Храпкіної ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : "Києво-Могилянська академія", 2021. Висвітлено питання тайм-менеджменту в організації, особливостей і правил ділового спілкування, організації і проведення службових нарад та техніки контактів з підлеглими.