Browsing by Author "Боднар, Ольга"
Now showing 1 - 20 of 24
Results Per Page
Sort Options
Item Management approaches transformation in the context of the COVID-19 pandemic(Інтерсервіс, 2022) Курило, Людмила; Боднар, Ольга; Гуторов, АндрійПідрозділ 1.1. з колективної монографії "Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період".Item Використання маркетингу вражень у сфері онлайн-освіти на прикладі школи "Duche Education"(2022) Римар, Яна; Боднар, ОльгаМета роботи: розробка заходів по застосуванню інструментарію маркетингу вражень в сфері онлайн-освіти.Item Використання технологій Supply Chain 5.0 для маркетингу продукту(2022) Скворчинський, Михайло; Боднар, ОльгаМета дипломної роботи- розгляд теоретичних підходів до використання ланцюгів постачання в маркетинговій діяльності та перспективи розвитку таких технологій на українському ринку.Item Використання інструментів диджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі на прикладі мережі "Бочка"(2022) Павлюченко, Георгій; Боднар, ОльгаМетою цього дослідження є визначення доцільності використання інструментів цифрового маркетингу в роздрібній торгівлі й способів підвищення ефективності їхнього використання.Item Використання інструментів інтернет-маркетингу в діяльності підприємства(2023) Данькова, Дар’я; Боднар, ОльгаМетою дослідження є вивчення шляхів застосування інтернет-маркетингу, його види, переваги та недоліки на прикладі ІТ-школи GoIT, яка надає освітні послуги у таких напрямках як: Fullstack, Frontend, UI/UX Design, QA, Python, Java, SMM, IT-рекрутинг, Project Management.Item Маркетингові стратегії виходу підприємств на міжнародний ринок(2022) Махаммедова, Кароліна; Боднар, ОльгаМетою дипломної роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо побудови маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок.Item Менеджмент в умовах кризової ситуації на прикладі АТ "Дарницький завод ЗБК"(2022) Марущенко, Владислав; Боднар, ОльгаМета кваліфікаційної роботи: дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо менеджменту в умовах кризової ситуації.Item Оцінка управлінської діяльності на підприємстві в сучасних умовах(2022) Єльцова, Анна; Боднар, ОльгаМета дослідження: дослідити теоретико-методичні основи, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо оцінки управлінської діяльності на підприємстві.Item Перспективи використання сонячних електростанцій для потреб домогосподарств(2023) Рожелюк, Марія; Боднар, ОльгаМетою роботи є дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати перспективи використання сонячних електростанцій для потреб домогосподарств.Item Перспективи використання соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства(2023) Рабешко, Вероніка; Боднар, ОльгаМета дослідження – розробка плану модернізації SMM-стратегії 42DM Corporation.Item Перспективи розвитку digital-реклами на прикладі рекламного агентства Amplifi Ukraine міжнародної комунікаційної групи dentsu Ukraine(2022) Задорожня, Анна; Боднар, ОльгаМетою роботи є систематизувати основні принципи та засади Інтернет- реклами для подальшого практичного впровадження їх в українському бізнес- середовищі.Item Перспективи розвитку телевізійної реклами на прикладі рекламної агенції "Vizeum"(2022) Лапікура, Марія; Боднар, ОльгаМета роботи - дослідити та оцінити ефективність телебачення як медіа каналу та доцільність розміщення реклами на телебаченні для підприємств в Україні на прикладі роботи рекламної агенції Vizeum Ukraine.Item Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період : колективна монографія(Інтерсервіс, 2022) Курило, Людмила; Боднар, Ольга; Гуторов, Андрій; Гасанов, Муртаза; Храпкіна, Валентина; Трушкіна, Наталія; Матукова, Ганна; Коверга, Сергій; Матукова-Ярига, Дар’я; Гурман, Олена; Вознюк, Лідія; Андрушків, Богдан; Кирич, Наталія; Погайдак, Ольга; Шерстюк, Роман; Кузь, Тетяна; Безкоровайний, Зіновій; Гагалюк, Ольга; Коваленко, Юлія; Шевчук, Олег; Ясентюк, Анастасія; Хамініч, Світлана; Ткаченко, Наталія; Сокол, Поліна; Кожемякіна, Тетяна; Вольська, Олена; Проданова, Лариса; Горохова, Людмила; Клімов, Андрій; Радьо, Олег; Пріб, Катерина; Трояновський, Володимир; Узбек, Дмитро; Гнеушева, Наталя; Фінагіна, Олеся; Загоруйко, Іван; Пригодюк, Олена; Паскаль, Людмила; Ткаченко, Валентина; Волошин, Андрій; Манн, Руслан; Березюк-Рибак, Ірина; Момот, Сергій; Романченко, Наталія; Чала, Ніна; Поплавська, Оксана; Метеленко, Наталя; Попова, Алла; Афонов, Роман; Сіліна, Ірина; Коваленко, Віктор; Клопов, Іван; Шапуров, Олександр; Болдирєва, Людмила; Гришко, Віктор; Дейнега, Інна; Стрільчук, Руслан; Либак, Ірина; Воропай, Ольга; Пічик, КатеринаКолективна монографія "Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період".Item Удосконалення маркетингових інструментів просування іт продуктів(2023) Авксентьєва, Ольга; Боднар, ОльгаМета кваліфікаційної роботи полягає в дослідженні доцільності використання маркетингових інструментів просування ІТ продуктів та напрямів удосконалення їхньої ефективності.Item Удосконалення рекламної діяльності на прикладі ПрАТ "Київська кондитерська фабрика "Рошен"(2022) Кучерук, Валерій; Боднар, ОльгаМетою дослідження є аналіз рекламної діяльності підприємства та пропозиція шляхів її покращення на прикладі українського підприємства в галузі лісового господарства.Item Удосконалення управління ефективністю діяльності підприємства(2023) Крайня, Дар"я; Боднар, ОльгаМета кваліфікаційної роботи: аналіз та дослідження проблем і перспектив управління ефективністю діяльності підприємства, обґрунтування методичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення управління ефективності діяльності підприємства. Досягнення основної мети дослідження зумовило необхідність вирішення наступних завдань: − визначити сутність поняття управління ефективністю діяльності підприємства; − вивчити методичні підходи щодо оцінки ефективності діяльності підприємства; − розглянути існуючи підходи управління ефективністю діяльності підприємства; − навести загальну характеристику діяльності та управління організаційною структурою підприємства; − провести аналіз середовища та конкурентних можливостей підприємства; − оцінити показники ефективності діяльності; − виявити основні напрями удосконалення управління ефективністю діяльністю; − обґрунтувати заходи щодо поліпшення управління ефективністю доходності діяльності підприємства; − оцінити ефективність запропонованих заходів щодо поліпшення управління ефективністю доходності діяльності підприємства.Item Узгодження взаємовідносин учасників ланцюгів постачання продовольства в умовах кризи COVID 19(Вищий навчальний заклад "Київський університет ринкових відносин", 2022) Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника круглого столу "Фінансовий простір в умовах цифрових імперативів", м. Київ, 11 лютого 2022 року.Item Управління конкурентоспроможністю підприємства(2022) Пальчевський, Владислав; Боднар, ОльгаМетою дипломної роботи є вивчення та аналіз теоретичних основ, щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства, а також практичне застосування здобутих теоретичних знань для створення певної системи заходів по збільшенню рівня конкурентоспроможності на прикладі компанії "Apple".Item Управління проектами в іт сфері(2023) Гречин, Марта; Боднар, ОльгаМетою магістерської роботи є є аналіз методів та інструментів проектного менеджменту, які застосовуютьcя в ІТ індустрії на прикладі компанії "GlobalLogic" в сучасних умовах, а також розробка практичних рекомендацій стосовно покращення процесу управління проектами в даній компанії.Item Управління процесом забезпечення конкурентноспроможності підприємства на прикладі "ПОДІЛЛЯНАФТОЗБУД"(2022) Братіца, Катерина; Боднар, ОльгаМетою роботи є обґрунтування удосконалення процесу управління забезпечення конкурентоспроможності підприємства.