Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Author "Сусська, Ольга"
Now showing 1 - 16 of 16
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив соціальних мереж на формування комунікативної взаємодії та сучасних культурних практик(2020) Пащенко, Галина; Сусська, ОльгаМагістерська робота студентки виконана на актуальну тему, що виявляє особливості комунікативної взаємодії та можливості соціальних мереж у формуванні сучасних культурних практик, розвитку креативних індустрій і культури в цілому. Магістранткою Пащенко Г.П. виконані ряд завдань, що розкривають сутність теми, зокрема, функціональне призначення соціальних мереж та їх роль у формуванні культури Web 2.0; проаналізовані характеристики споживачів та найбільш популярні культурні практики, зокрема в період пандемії COVID-19. В роботі розглянутий розвиток інтернет-комунікацій та соціальних мереж як феномену культури; здійснений аналіз використання соціальних мереж широкою аудиторією користувачів та їх ставлення до різноманітних видів контенту у тій чи іншій соціальній мережі.Item Гумористична комунікація в мережах під час російсько-української війни 2022-2023 років(2023) Марченко, Катерина; Сусська, ОльгаМетою цього дослідження є аналіз гумористичної комунікації в мережах під час російсько-української війни 2022-2023 років.Item Компоненти вражень та емоцій в сучасних PR-практиках(2022) Щербина, Дар’я; Сусська, ОльгаМета роботи полягає у дослідженні та обґрунтуванні компонентів вражень та емоцій в сучасних PR-практиках.Item Комунікаційні стратегії "економіки вражень" на прикладі просування органічних товарів в Україні(2015) Горлач, Ірина; Сусська, ОльгаМета роботи - дослідити концептуальні засади "економіки вражень" та трансформації стратегічних комунікацій в сучасних умовах, проаналізувати комунікативні технології "економіки вражень" на прикладі органічних товарів.Item Комунікаційні стратегії на підтримку малого та середнього бізнесу на прикладі PR-кампаній Mastercard в Україні(2024) Лопоха, Ольга; Сусська, ОльгаМета роботи полягає у тому, щоб проаналізувати та оцінити комунікаційні стратегії Mastercard задля підтримки МСБ в Україні, надати висновки та рекомендації щодо покращення та створення більш ефективних комунікаційних стратегій, спрямованих на підтримку МСБ в Україні.Item Особливості бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу(2022) Матящук, Аліна; Сусська, ОльгаМетою дипломної роботи є виявлення особливостей бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу (на прикладі Києва, Львова, Миколаєва та Харкова).Item Особливості комунікацій у фармацевтичній галузі під час російсько-української війни 2022 року(2022) Мохонь, Владислава; Сусська, ОльгаМетою даної роботи є дослідити особливості комунікацій в компаніях фармакологічного профілю під час російсько-української війни.Item Особливості формування образу АР Крим в інформаційному просторі сучасної України(2024) Хомуліна, Ілона; Сусська, ОльгаМетою роботи є системне дослідження особливостей формування медіаобразу Автономної Республіки Крим в інформаційному просторі України.Item Персоніфікація "образу війни" воєнними експертами та блогерами(2024) Савченко, Марʼяна; Сусська, ОльгаМета дипломної роботи: дослідити вплив воєнних блогерів та експертів на формування «образу війни» в українському медіапросторі.Item Принципи та перспективи використання внутрішніх комунікацій та EGC(2021) Гришко, Анжеліка; Сусська, ОльгаМета роботи – визначити принципи та вивчити можливості EGCі внутрішніх комунікацій в компаніях.Item Піднесення іміджу української мови за допомогою PR-інструментів серед населення м.Киів(2016) Чепурна, Олександра; Сусська, ОльгаМета: дослідити дійсний імідж української мови, що склався у населення, та з'ясувати, які з інструментів ПР доцільно використосовувати для його покращення, а в перспективі и підвищення рівня використання української мови у всіх сферах суспільного життя та розвитку української культури.Item Роль ПР діяльності у розширенні можливостей відновлення та розвитку українського бізнесу у воєнний час(2023) Камінська, Катерина; Сусська, ОльгаМетою цієї роботи є дослідження особливостей комунікацій та їхньої трансформації під час російсько-української війни в українських компаніях ІТ-сфери.Item Роль інфлюенс-маркетингу як складової інтегрованих комунікацій у просуванні брендів у соціальних мережах(2024) Феринська, Анна; Сусська, ОльгаМетою дипломної роботи є глибоке теоретичне та практичне дослідження поняття інфлюенс-маркетингу, як складової інтегрованих комунікацій у просуванні брендів у соціальних мережах.Item Специфіка комунікативних стратегій у політичному просторі України(2016) Глаз, Христина; Сусська, ОльгаМетою магістерської роботи є дослідження та аналіз змісту комунікативних стратегій у політичному просторі України способом визначення їх характеру функціонування, специфіки реалізації та використання засобів масової комунікації (ЗМК).Item Сучасні медіа та їхня роль у розбудові громадянського суспільства (на прикладі комунікаційних стратегій неурядових організацій)(2018) Власова, Юлія; Сусська, ОльгаМетою дипломної роботи є визначення ролі медійного компонента в розбудові громадянського суспільства на прикладі комунікаційних стратегій неурядових організацій.Item Технології штучного інтелекту у сфері піар(2024) Зінченко, Микита; Сусська, ОльгаМета роботи: проаналізувати використання технології ШІ у сфері піар, виявити перспективні напрямки їх застосування у майбутньому та оцінити правові та етичні виклики, що пов’язані із впровадженням цих технологій.