Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Author "Наумов, Вадим"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Використання сучасних соціально-комунікативних платформ у сфері зв’язків з громадськістю. (Краудфандинг на платформі Kickstarter)(2020) Цимбалюк, Валерій; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена актуальній як у методологічному, так і в науково-практичному напрямку темі. Дослідження явища краудфандингу та діяльності стартапів з боку ПР-технології залучення спонсорів, вплив соціально-комунікативних платформ на аудиторії, інформування та зміну поведінкових та когнітивних установок громадськості, та їх внесок у формування об’єднань соціальних груп навколо проєктів або вирішення соціальних запитів, надасть актуальну інформацію щодо застосування цієї технології у комунікаційних кампаніях в Україні та в світі. Оскільки технологія краудфандингу є відносно новим явищем, то на сьогоднішній день існує дуже незначна кількість теоретичних та практичних досліджень, які вивчають механізми роботи платформ зі стартапами та потенційними спонсорами та їхній вплив на поведінку громадськості. Крім того, ці дослідження лише охоплюють ситуацію в ЄС та Північній Америці, оскільки дані практики є більш розвиненими у цих країнах. В Україні таких досліджень досі не існувало. Останнім часом з’являються дописи в публіцистичних виданнях, але наукових досліджень досі бракує. У роботі автор чітко сформулював об’єкт, предмет дослідження і мету роботи. Розглянуто класичні теоретичні аспекти впливу на масси, концептуалізовано основні робочі поняття "краудфандинг", "спонсор", "соціально-комунікативна платформа" більш детально розглянуто ПР-технологію залучення інвестицій у проєкти за допомогою краудфандингових платформ та участі великих соціальних груп, об’єднаних навколо однієї ідеї. Проаналізовано основні світові тренди розвитку сфери краудфандингу та розглянуто основні питання етики та права, що регулюють діяльності таких проєктів. У дослідженні автор глибинно проаналізував досвід світових та українських ПР-кампаній у краудфандингу. Суттєвою частиною роботи є дослідження успішного досвіду світових та українських ПР-кампаній із залученням донаторів, як третіх осіб, що виступають спонсорами інноваційних проєктів. Таке дослідження дало змогу зробити порівняльний аналіз ситуації в Україні та на Заході, а також виділити певні поради для успішного запуску подібних проєктів, з урахуванням сучасних тенденцій у цій сфері.Item Використання сучасних технологій та інструментів цифрових комунікацій у формуванні соціально-гуманістичної складової бренду “PURINA Україна”(2020) Трембовельський, Богдан; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота охоплює тему, науковість і практичність котрої з кожним роком набуває все більшої актуальності. У нашому суспільстві надзвичайно багато викликів та надзвичайно багато тривог, мета бренду — запропонувати моральний захист і відповідний соціально-комунікаційний простір. Комфорт, здоров’я, затишок, приємна атмосфера — ті потреби, які у сучасний час є актуальними для громадян. Відтак, комунікація з громадськістю у форматі "Я і Бренд" відіграє ключову роль при етичному забезпеченні вищезгаданих духовних потреб. Завдяки цифровому виміру зв’язків з громадськістю, що містить у собі комбінацію традиційного PR із контент-маркетингом, соціальними медіа та пошуком, можливо досягти контакту з будь-якою цільової аудиторією, у будь-якому релевантному для неї місці. Сучасні діджитальні технології та інструменти цифрових комунікацій, такі як Google Ads, SMM і SEO, найефективніше дозволяють досягти такої мети при реалізації проектів зі зв’язків з громадськістю. У роботі чітко сформульовано об’єкт, предмет дослідження і мету роботи, розглянуто теоретичні аспекти зв’язків з громадськості як етичного двигуна, брендового антропоморфізму, сучасні діджитальні канали, інструменти та технології цифрових комунікацій, визначено соціально-гуманістичні складові у парадигмі стратегічного управління паблік рілейшнз. Суттєвою частиною роботи є детальний аналіз як технічних так і контентних компонентів діджитал інструментарію: Google Ads, SMM, SEO. Емпіричне дослідження, що складається з трьох блоків: ситуативного та контент-аналізу, глибинного інтерв’ю та експертного опитування, дало змогу автору зробити порівняльний аналіз та надати максимально корисні і актуальні практичні рекомендації з даної теми, що можуть вже сьогодні бути реалізованими на практиці українськими брендами.Item Вплив змін алгоритмів соціальних мереж у формуванні комунікації у сучасному виборчому процесі(2021) Горшкова, Софія; Наумов, ВадимМета кваліфікаційної роботи: дослідити вплив зміни функціонування алгоритмів соціальних мереж у формуванні діалогічної комунікації у сучасному виборчому процесі та розробити методичні рекомендації, які допоможуть регулювати і структурувати інформаційний потік на сторінці політичного діяча в соціальних мережах, що буде сприяти розвитку позитивної громадської думки в рамках виборчого процесу.Item Вплив сучасних виборчих технологій політичних комунікацій на процес функціонування політичної системи України(2020) Терлецька, Анастасія; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена темі дослідження впливу сучасних виборчих політичних комунікацій на процес функціонування політичної системи. Зростаюча впливовість технологій у комунікаційному аспекті під час виборчих процесів є явищем надзвичайно важливим і актуальним для суспільного і державного розвитку. Постійно зростаюче використання новітніх технологій у сучасній політичній комунікації зумовлює трансформацію політичних систем, оскільки політична комунікація відіграє одну з найбільш важливх ролей для політичної системи та її функціонування. Ця робота є актуальною також через те, що студентка досліджує процес трансформації політичної системи України та причини гальмування її розвитку. На прикладах останніх виборчів процесів у США та Франції було проаналізовано, як саме соціальні мережі та новітні технології можуть використовуватися як інструменти політичної комунікації і до яких результатів це може призвести, та який вплив це може мати розвиток політичних систем цих країн. Подібних досліджень щодо української політичної системи достатньо системно не проводилося і особливо ця проблема набула особливого значення через актуалізацію діджиталізації саме на президентських виборах 2019 року. У роботі авторка чітко сформулювала об’єкт, предмет дослідження і мету роботи. Розглянуті такі поняття, як політична ситема і політична комунікація. Описано процес зміни політичної комунікації, внаслідок розвитку технологій. Також окреслені нові поняття, як «боти», «тролі», «бот-мережі» через їх активізацію у соціальних мережах, особливо, під час виборчого процесу. Практичною частиною дослідження було проведення експертних інтерв’ю, респондантами яких були фахівці з політичних комунікацій. Аналіз результатів дослідження надає можливість зрозуміти, який вплив соціальні мережі та сучасні технології комунікацій можуть мати на процес функціонування політичної системи, зокрема, української. А також, які основні тренди можна простежувати у процесі трансформації політичних систем у світі.Item Дослідження елементів політичних маніпуляцій у виборчих кампаніях на прикладі виборів в США, Іспанії та Україні(2020) Бойко, В. В.; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена актуальній як в практичному, так і в науково-методологічному значенні темі. Проблематика маніпуляцій у політичній і соціальній сферах не нова, але з кожною хвилею науково-технічного прогресу вона набуває все більшої гостроти. Якщо в останні десятиліття ХХ ст. майданчиками використання маніпулятивної інформації були преса, радіо та телебачення, то тепер - інтернет має безліч технологій та інструментів вводити в оману людей з надзвичайною швидкістю та ефективністю. Надвисока ефективність сучасних методів комунікації дозволяє розповсюджувати маніпулятивну інформацію з неймовірною швидкістю. У більш демократичних країнах, таких як США політичні комунікації, особливо у виборчих кампаніях, все більше контролюються незалежною пресою, юридичними та етичними інституціями. Але, попри це, проблема використання маніпулятивних технологій в політичній сфері під час виборчих кампаній залишається актуальною. І Україна, на превеликий жаль, впевнено рухається в тому ж напрямку. Використання сучасних цифрових комунікацій дозволяє надзвичайно ефективно вдосконалювати процеси навіювання і імплантування необхідних реакцій та установок різних таргетованих груп виборців. У роботі чітко сформульовано об’єкт, предмет дослідження, мету та завдання роботи, розглянуто теоретичні засади феномену політичної комунікаційної маніпуляції та практичні кейси їх використання в різних країнах. Автор вдало аналізує нові маніпулятивні технології у США, Іспанії та Україні, виокремлюючи основні тренди, притаманні сьогоднішньому етапу розвитку політичних комунікацій у виборчих процесах. У дослідженні автор також проводить порівняльний аналіз українського та західного досвіду використання маніпулятивних комунікаційних технологій.Item Особливості комунікаційних стратегій сучасного персонального бренду в бізнесі та його вплив на розвиток інноваційного потенціалу України (на прикладі діяльності Є. Черняка)(2021) Корнійчук, Ірина; Наумов, ВадимМета цього дослідження полягає в аналізі та визначенні стратегії позиціонування персональних брендів та з'ясуванні їхньої ролі в розвитку інноваційного потенціалу країни.Item Тенденції змін комунікації організацій громадянського суспільства з державою в умовах сучасної суспільно-інформаційної трансформації в Україні(2020) Куценко, Р. І.; Наумов, ВадимМагістерська робота є комплексним дослідженням, яке присвячено актуальній темі. Актуальність цієї теми визначена тим, що у сучасному демократичному суспільстві громадська думка відображає ставлення населення до тих чи тих подій у житті як окремої держави, так і світу в цілому. У зв'язку з цим важливим ракурсом наукового пошуку є актуальність проблеми покращення двосторонньої комунікації між громадянським суспільством та державою для налагодження суспільного діалогу та порозуміння. Авторка продемонструвала високий рівень володіння інструментарієм системної аналітики і спромоглася дослідити складні процеси суспільних трансформацій у світі і пов’язаних з ними тренди розвитку сучасних соціальних комунікацій. Особливої актуальності дана робота набуває в контексті потужного зростання ролі громадянського суспільства в процесах сучасних соціальних трансформацій і активної суб’єктної взаємодії з органами державної влади. У роботі здійснено опрацювання та аналіз досягнень зарубіжної та вітчизняної наукової думки, а також проведені фахові авторські дослідження (експертні опитування та глибинні інтерв’ю). Результати дослідження обумовлюють практичну значущість роботи. Авторка запропонувала рекомендації щодо покращення комунікації організацій громадянського суспільства з державою заради суспільного демократичного розвитку.