Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Author "Наумов, Вадим"
Now showing 1 - 20 of 49
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація західних брендів на українських теренах: на прикладі компаній "Burger King" та "McDonald's"(2014) Шапран, Яна; Наумов, ВадимМета кваліфікаційної роботи - дослідження та аналіз поняття адаптації бренду, як виду комунікаційної адаптації бренду шляхом вирішення проблем адаптації за допомогою сучасних методів дослідження та розробки відповідних комунікаційних стратегій.Item Актуалізація феномену пропаганди в умовах загострення цивілізаційних викликів(2017) Мельник, Анатолій; Наумов, ВадимМетою роботи є дослідити позиції кращих світових наукових шкіл на пропаганду, привести пропоновану ними методологію до сучасних українських реалій та запропонувати практичні рекомендації, які дозволять виявляти прояви пропаганди та ефективно протидіяти їх деструктивному компоненту.Item Аналіз PR-потенціалу сучасної індустрії розваг (на прикладі нічних клубів та локальних вечірок м.Києва)(2018) Тютюнник, Анна; Наумов, ВадимМетою кваліфікаційної роботи є доказ існування PR-потенціалу нічних клубів міста Києва, ефективності і продуктивності використання даного потенціалу для PR-фахівця.Item Аналіз використання Instagram в системі комунікаційних каналів просування fashion-брендів(2018) Тарасенко, Юліанна; Наумов, ВадимМета роботи полягає у визначенні функціональних та комунікаційних можливостей та визначенні значення соціальної мережі Instagram у комунікації з аудиторією, виявленні інструментів, які застосовують успішні світові fashion-бренди у Instagram, а також дослідженні ставлення українських брендів до Instagram як каналу комунікації.Item Аналіз використання новітніх інтернет-технологій для вдосконалення маркетингово-комунікаційних стратегій в електронній комерції(2018) Чужик, Олександр; Наумов, ВадимМетою даного дослідження є доказ необхідності використання новітніх технологій в комунікації з боку організації для побудови взаємовигідних відносин з цільовими групами громадськості.Item Аналіз впливу етнопсихологічних та архетипно-міфологічних особливостей українського менталітету на формування та реалізацію репутаційних проектів(2012) Буряк, Уляна; Наумов, ВадимМета дослідження полягає у виявленні психологічних особливостей української ментальності та доведенні необхідності їх врахування при створенні комунікаційних проектів.Item Аналіз впливу урбаністичного середовища на розробку комунікаційної стратегії міста на прикладах практик міст Європи та м. Києва(2018) Прима, Олександр; Наумов, ВадимМетою роботи є дослідження в широкому сенсі комунікації в урбаністичному просторі, осмислення зв’язку фізичної тканини міста та соціально-комунікаційних процесів в ньому.Item Аналіз сучасних технологій та каналів комунікації українських стартап-компаній (на прикладі Petcube, Ajax Systems та Grammarly)(2018) Романчук, Дмитро; Наумов, ВадимМетою даного дослідження є аналіз сучасних технологій та каналів комунікації українських стартап-компаній із цільовими групами громадськості.Item Аналіз тенденцій розвитку феномену проведення прямих трансляцій як новітнього ефективного інструменту комунікаційної діяльності (на прикладі платформи Twitch)(2018) Побережний, Данило; Наумов, ВадимМета роботи: проаналізувавши предмет дослідження та наявну фахову літературу, а також провівши власне дослідження з теми, структуровано та послідовно прописати нововведення та рекомендації в діяльності фахівця у сфері зв’язків із громадськістю розважальної індустрії.Item Брендинг і ребрендинг як інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій(2012) Куприянчик, Марина; Наумов, ВадимМетою даної роботи є виокремити та вивчити процеси брендингу і ребрендингу як керованих інструментів в інтегрованих комунікаціях та виділити їх особливості на українських ринках.Item Брендингові стратегії PR-агенцій на українському ринку(2016) Добрунова, Дар’я; Наумов, ВадимМета: напрацювати теоретичну базу з питань брендингу, дослідити імплементацію та адаптацію практичних підходів брендингових стратегій, які застосовують PR-агенції на українському ринку.Item Виклики стратегіям репутаційного менеджменту в умовах фінансової кризи: порівняльний аналіз досвіду банківських установ України та країн ЄС(2015) Златіна, Катерина; Наумов, ВадимМетою дослідження є вивчення стратегій репутаційного менеджменту в умовах обмеженості фінансових ресурсів, що виникла в результаті фінансової кризи на прикладі діяльності банківських установ.Item Використання соціальних медіа як нової форми комунікації в сфері зв’язків з громадськістю(2012) Воробець, Ілона; Наумов, ВадимМета роботи: визначити особливості застосування соціальних медіа PR-фахівцями у роботі зв'язків з громадськістю.Item Використання сучасних соціально-комунікативних платформ у сфері зв’язків з громадськістю. (Краудфандинг на платформі Kickstarter)(2020) Цимбалюк, Валерій; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена актуальній як у методологічному, так і в науково-практичному напрямку темі. Дослідження явища краудфандингу та діяльності стартапів з боку ПР-технології залучення спонсорів, вплив соціально-комунікативних платформ на аудиторії, інформування та зміну поведінкових та когнітивних установок громадськості, та їх внесок у формування об’єднань соціальних груп навколо проєктів або вирішення соціальних запитів, надасть актуальну інформацію щодо застосування цієї технології у комунікаційних кампаніях в Україні та в світі. Оскільки технологія краудфандингу є відносно новим явищем, то на сьогоднішній день існує дуже незначна кількість теоретичних та практичних досліджень, які вивчають механізми роботи платформ зі стартапами та потенційними спонсорами та їхній вплив на поведінку громадськості. Крім того, ці дослідження лише охоплюють ситуацію в ЄС та Північній Америці, оскільки дані практики є більш розвиненими у цих країнах. В Україні таких досліджень досі не існувало. Останнім часом з’являються дописи в публіцистичних виданнях, але наукових досліджень досі бракує. У роботі автор чітко сформулював об’єкт, предмет дослідження і мету роботи. Розглянуто класичні теоретичні аспекти впливу на масси, концептуалізовано основні робочі поняття "краудфандинг", "спонсор", "соціально-комунікативна платформа" більш детально розглянуто ПР-технологію залучення інвестицій у проєкти за допомогою краудфандингових платформ та участі великих соціальних груп, об’єднаних навколо однієї ідеї. Проаналізовано основні світові тренди розвитку сфери краудфандингу та розглянуто основні питання етики та права, що регулюють діяльності таких проєктів. У дослідженні автор глибинно проаналізував досвід світових та українських ПР-кампаній у краудфандингу. Суттєвою частиною роботи є дослідження успішного досвіду світових та українських ПР-кампаній із залученням донаторів, як третіх осіб, що виступають спонсорами інноваційних проєктів. Таке дослідження дало змогу зробити порівняльний аналіз ситуації в Україні та на Заході, а також виділити певні поради для успішного запуску подібних проєктів, з урахуванням сучасних тенденцій у цій сфері.Item Використання сучасних технологій та інструментів цифрових комунікацій у формуванні соціально-гуманістичної складової бренду “PURINA Україна”(2020) Трембовельський, Богдан; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота охоплює тему, науковість і практичність котрої з кожним роком набуває все більшої актуальності. У нашому суспільстві надзвичайно багато викликів та надзвичайно багато тривог, мета бренду — запропонувати моральний захист і відповідний соціально-комунікаційний простір. Комфорт, здоров’я, затишок, приємна атмосфера — ті потреби, які у сучасний час є актуальними для громадян. Відтак, комунікація з громадськістю у форматі "Я і Бренд" відіграє ключову роль при етичному забезпеченні вищезгаданих духовних потреб. Завдяки цифровому виміру зв’язків з громадськістю, що містить у собі комбінацію традиційного PR із контент-маркетингом, соціальними медіа та пошуком, можливо досягти контакту з будь-якою цільової аудиторією, у будь-якому релевантному для неї місці. Сучасні діджитальні технології та інструменти цифрових комунікацій, такі як Google Ads, SMM і SEO, найефективніше дозволяють досягти такої мети при реалізації проектів зі зв’язків з громадськістю. У роботі чітко сформульовано об’єкт, предмет дослідження і мету роботи, розглянуто теоретичні аспекти зв’язків з громадськості як етичного двигуна, брендового антропоморфізму, сучасні діджитальні канали, інструменти та технології цифрових комунікацій, визначено соціально-гуманістичні складові у парадигмі стратегічного управління паблік рілейшнз. Суттєвою частиною роботи є детальний аналіз як технічних так і контентних компонентів діджитал інструментарію: Google Ads, SMM, SEO. Емпіричне дослідження, що складається з трьох блоків: ситуативного та контент-аналізу, глибинного інтерв’ю та експертного опитування, дало змогу автору зробити порівняльний аналіз та надати максимально корисні і актуальні практичні рекомендації з даної теми, що можуть вже сьогодні бути реалізованими на практиці українськими брендами.Item Вплив змін алгоритмів соціальних мереж у формуванні комунікації у сучасному виборчому процесі(2021) Горшкова, Софія; Наумов, ВадимМета кваліфікаційної роботи: дослідити вплив зміни функціонування алгоритмів соціальних мереж у формуванні діалогічної комунікації у сучасному виборчому процесі та розробити методичні рекомендації, які допоможуть регулювати і структурувати інформаційний потік на сторінці політичного діяча в соціальних мережах, що буде сприяти розвитку позитивної громадської думки в рамках виборчого процесу.Item Вплив соціальних медіа на кризові комунікації міжнародних організацій(2013) Слюсаренко, Леся; Наумов, ВадимМета роботи: дослідити як соціальні медіа змінюють процес кризових комунікацій, та визначити їх вплив на кризові комунікації та управління загалом.Item Вплив сучасних виборчих технологій політичних комунікацій на процес функціонування політичної системи України(2020) Терлецька, Анастасія; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена темі дослідження впливу сучасних виборчих політичних комунікацій на процес функціонування політичної системи. Зростаюча впливовість технологій у комунікаційному аспекті під час виборчих процесів є явищем надзвичайно важливим і актуальним для суспільного і державного розвитку. Постійно зростаюче використання новітніх технологій у сучасній політичній комунікації зумовлює трансформацію політичних систем, оскільки політична комунікація відіграє одну з найбільш важливх ролей для політичної системи та її функціонування. Ця робота є актуальною також через те, що студентка досліджує процес трансформації політичної системи України та причини гальмування її розвитку. На прикладах останніх виборчів процесів у США та Франції було проаналізовано, як саме соціальні мережі та новітні технології можуть використовуватися як інструменти політичної комунікації і до яких результатів це може призвести, та який вплив це може мати розвиток політичних систем цих країн. Подібних досліджень щодо української політичної системи достатньо системно не проводилося і особливо ця проблема набула особливого значення через актуалізацію діджиталізації саме на президентських виборах 2019 року. У роботі авторка чітко сформулювала об’єкт, предмет дослідження і мету роботи. Розглянуті такі поняття, як політична ситема і політична комунікація. Описано процес зміни політичної комунікації, внаслідок розвитку технологій. Також окреслені нові поняття, як «боти», «тролі», «бот-мережі» через їх активізацію у соціальних мережах, особливо, під час виборчого процесу. Практичною частиною дослідження було проведення експертних інтерв’ю, респондантами яких були фахівці з політичних комунікацій. Аналіз результатів дослідження надає можливість зрозуміти, який вплив соціальні мережі та сучасні технології комунікацій можуть мати на процес функціонування політичної системи, зокрема, української. А також, які основні тренди можна простежувати у процесі трансформації політичних систем у світі.Item Впровадження сучасних PR технологій в комунікаційній роботі з громадськістю у вищих навчальних закладах України (на прикладі НаУКМА)(2019) Правосудович, Діна; Наумов, ВадимМетою роботи є дослідження особливостей комунікаційного процесу у вищих навчальних закладах, на прикладі Національного університету "Києво-Могилянська академія" та з ’ясування проблем в комунікаційній стратегії в аспекті запровадження сучасних PR технологій.Item Дослідження елементів політичних маніпуляцій у виборчих кампаніях на прикладі виборів в США, Іспанії та Україні(2020) Бойко, В. В.; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена актуальній як в практичному, так і в науково-методологічному значенні темі. Проблематика маніпуляцій у політичній і соціальній сферах не нова, але з кожною хвилею науково-технічного прогресу вона набуває все більшої гостроти. Якщо в останні десятиліття ХХ ст. майданчиками використання маніпулятивної інформації були преса, радіо та телебачення, то тепер - інтернет має безліч технологій та інструментів вводити в оману людей з надзвичайною швидкістю та ефективністю. Надвисока ефективність сучасних методів комунікації дозволяє розповсюджувати маніпулятивну інформацію з неймовірною швидкістю. У більш демократичних країнах, таких як США політичні комунікації, особливо у виборчих кампаніях, все більше контролюються незалежною пресою, юридичними та етичними інституціями. Але, попри це, проблема використання маніпулятивних технологій в політичній сфері під час виборчих кампаній залишається актуальною. І Україна, на превеликий жаль, впевнено рухається в тому ж напрямку. Використання сучасних цифрових комунікацій дозволяє надзвичайно ефективно вдосконалювати процеси навіювання і імплантування необхідних реакцій та установок різних таргетованих груп виборців. У роботі чітко сформульовано об’єкт, предмет дослідження, мету та завдання роботи, розглянуто теоретичні засади феномену політичної комунікаційної маніпуляції та практичні кейси їх використання в різних країнах. Автор вдало аналізує нові маніпулятивні технології у США, Іспанії та Україні, виокремлюючи основні тренди, притаманні сьогоднішньому етапу розвитку політичних комунікацій у виборчих процесах. У дослідженні автор також проводить порівняльний аналіз українського та західного досвіду використання маніпулятивних комунікаційних технологій.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »