Кіно-Театр
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кіно-Театр by Author "Павлюк, Сергій"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Сергій Павлюк: "Театр не може бути сталим"(2023) Павлюк, СергійСергій Павлюк – заслужений діяч мистецтв України, головний режисер Херсонського обласного академічного музично-драматичного театру ім. М. Куліша. Народився 22 грудня 1978 року. У 2005-му закінчив Київський національний університет культури і мистецтв за спеціальністю "Театральне мистецтво". Дебютував із постановкою "Дума про братів неазовських" Л. Костенко у Черкаському академічному музично-драматичному театрі ім. Т. Шевченка. Згодом працював у Рівненському академічному музично-драматичному театрі та Коломийському драматичному театрі. З 2007-го року приєднався до творчого колективу Херсонського театру. У його доробку – 117 вистав. Режисер має багатий досвід спілкування і творчі роботи не тільки у херсонському, а й в інших театрах України та близького зарубіжжя (Білорусі, Румунії, Польщі, Франції, Угорщини, Португалії, Грузії тощо). Лауреат премій ім. М. Аркаса (2014 р.), І. П. Котляревського (2016 р.) та премії НСТДУ ім. С. Данченка (2016 р.). Батько 5 дітей.Item Сергій Павлюк: "Інколи треба з публікою загравати, щоб її втримати" : [інтерв'ю](2012) Павлюк, СергійСергій Павлюк (н. 1978) — режисер Херсонського академічного музично-драматичного театру ім. М. Куліша. 2005 року закінчив Київський національний університет культури та мистецтв (курс Н. Гусакової). Поставив близько ЗО вистав у театрах України. Перша вистава С. Павлюка на "Мельпомені Таврії" — "Між небом та землею" за п’єсою Ігоря Афанасьева — була поставлена п'ять років тому. З того часу його вистави неодноразово отримували гран-прі "Мельпомени": "Страшна помста" (2009), "Наталка Полтавка" (2011). Цього року режисер презентував дві контрастні за стилістикою вистави: епатажну інтерпретацію шекспірівського "Макбета" та вишукану реалістичну постановку "На великій дорозі" Чехова. В першій виявив уміння знаходити яскраві, несподівані образи, але їй бракувало цілісності задуму та роботи з акторами. У другій це було, і вона перемогла в трьох номінаціях: головна чоловіча роль, епізодична роль та краща режисура.