eKMAIR

Роль мови і мовної практики в навчанні іноземних мов : в історичному аспекті

Show simple item record

dc.contributor.author Горкун, М.
dc.date.accessioned 2016-12-06T13:38:44Z
dc.date.available 2016-12-06T13:38:44Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Горкун М. Г. Роль мови і мовної практики в навчанні іноземних мов : в історичному аспекті / М. Г. Горкун // Наукові записки НаУКМА. - 2003. - Т. 22, ч. 1 : Гуманітарні науки. - C. 50-53. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9969
dc.description.abstract Об'єкт навчання завжди був основним для визначення методу навчання. Такими об'єктами впродовж двох століть (ХІХ-ХХ) почергово виступали то мова, то мовна практика, які впливали на зміну методів навчання. Протиставлення двох об 'єктіву сучасний момент завершилось їх об 'єднанням в мовленнєвій діяльності, що дало назву новому мовленнєво-діяльнісному підходові. uk
dc.description.abstract The object of teaching has always been crucial for defining the method of teaching. In the last centuries (XIX-XX) these objects used to be either the language or the language practice changing in turn one another and thus changing the methods of teaching. The opposition of the two objects appears to be finished nowadays, because they have been united into language-speech activity which has given the name to the new approach in teaching foreign languages. en
dc.language.iso uk uk
dc.subject мова uk
dc.subject мовна практика uk
dc.subject іноземна мова uk
dc.subject метод навчання uk
dc.subject мовленнєво-діяльнісний підхід uk
dc.subject the method of teaching uk
dc.subject language uk
dc.subject foreign language uk
dc.title Роль мови і мовної практики в навчанні іноземних мов : в історичному аспекті uk
dc.title.alternative Role of language and language practice in teaching foreign languages uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics