eKMAIR

Особливість мовленнєво-діяльнісного підходу у навчанні іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Горкун, Μарія
dc.date.accessioned 2016-11-03T19:33:40Z
dc.date.available 2016-11-03T19:33:40Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Горкун Марія Григорівна. Особливість мовленнєво-діяльнісного підходу в навчанні іноземної мови / М. Г. Горкун // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 60 : Філологічні науки. - С. 89-92. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9631
dc.description The uniqueness of teaching foreign languages lies in the fact that unmanifested structure elements of speech language activity could be tought by means of manifested structure elements - text and statement (speaking one's mind) simultaneously in the process of speech language activity teaching. en
dc.description.abstract Особливість навчання іноземних мов у мовленнєво-діяльнісному підході полягає в тому, що непроявлені структурні елементи мовленнєвої діяльності (МД) управляються в навчанні лише за допомогою проявлених (текст, висловлювання), що можливо здійснити лише в часі функціонування мовленнєвої діяльності, тобто одночасно з процесом навчання мовленнєвої діяльності. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мовленнєво-діяльнісний підхід uk
dc.subject іноземна мова uk
dc.subject навчання uk
dc.title Особливість мовленнєво-діяльнісного підходу у навчанні іноземної мови uk
dc.title.alternative The Uniqueness of Language Speech Activity Approach in Teaching Foreign Languages en
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА: Філологічні науки uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics