eKMAIR

Формування ринку машинобудівної продукції

Show simple item record

dc.contributor.author Бридун, Євгеній
dc.date.accessioned 2016-07-03T08:52:39Z
dc.date.available 2016-07-03T08:52:39Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Бридун Є.В. Формування ринку машинобудівної продукції / Є.В.Бридун // Вісник інституту економ. прогнозув. – 2002. – №2 – С. 50–53. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9179
dc.description.abstract Аналізується діяльність галузі машинобудування та її підгалузей в 1999-2002 рр. з точки зору наявного і перспективного споживчого попиту на продукцію. З урахуванням основних проблем галузі запропоновані напрямки розширення внутрішнього ринку машинобудівної продукції. uk
dc.description.abstract Was analyzed the activities of engineering and industries in 1999-2002, in terms of existing and future customer demand for products. From the given fundamental problems of the industry was proposed ways of widening of the domestic engineering products. en
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Інститут економічного прогнозування НАН України uk
dc.subject Машинобудування, фінансові ресурси, розвиток машинобудування, промисловість, машинобудівна продукція uk
dc.title Формування ринку машинобудівної продукції uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Вісник Інституту економічного прогнозування uk
dc.relation.organisation Інститут економічного прогнозування НАН України uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics