Музичність як основа стильового синтезу ранньої поезії П. Тичини (на прикладі збірки "Замість сонетів і октав")

Loading...
Thumbnail Image
Date
2002
Authors
Мошка, О.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Стаття є спробою визначити стильову домінанту такого складного естетичного утво­ рення, яким є «кларнетизм» П. Тичини. Матеріалом для дослідження обрана друга, найбільш контроверсійна збірка поета «Замість сонетів і октав» — як синтетичний твір, у якому світоглядним, смислотворчим та структуротворчим началом стала музичність.
Description
Keywords
музичність, рання поезія, стильова домінанта, П. Тичина
Citation
Мошка О. О. Музичність як основа стильвого синтезу ранньої поезії П. Тичини (на прикладі збірки "Замість сонетів і октав") / О. О. Мошка // Наукові записки НаУКМА. - 2002 - Том 20, Спеціальний випуск: у двох частинах. Частина 1. - С.21-25