Порівняльна реклама: новели у законодавстві України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2002
Authors
Гугля, Л.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Статтю присвячено становленню підінституту порівняльної реклами у законодавстві сучасної України. У ній розглядаються різні підходи до правового регулювання цього виду реклами, що використовуються у ряді країн світу, запропоновані окремі альтернативні шляхи розвитку підінституту в національному законодавстві та практиці.
Description
Keywords
законодавство, Україна, порівняльна реклама, правове регулювання
Citation
Гугля Л. І. Про вимоги до ефективного законопроектування та застосування деяких засобів законотворення / Л. І. Гугля // Наукові записки НаУКМА. - 2002 - Том 20, Спеціальний випуск : у двох частинах. Частина 2. - С.300-302