eKMAIR

«Поетичне кіно»: фільм «Тіні забутих предків» у контексті візуальної культури 1960-х років

Show simple item record

dc.contributor.author Брюховецька, Ольга
dc.date.accessioned 2016-02-17T12:18:59Z
dc.date.available 2016-02-17T12:18:59Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Брюховецька О. «Поетичне кіно»: фільм «Тіні забутих предків» у контексті візуальної культури 1960-х років / О. Брюховецька // Магістеріум. - 2013. - Вип. 52 : Культурологія. - С. 48-54. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8426
dc.description.abstract The parallel between the film “The Shadows of Forgotten Ancestors” by Sergey Paradzanov (Dovzhenko Film Studious, 1965) and the concepts of Pier Paolo Pasolini is developed. “Visual culture” includes not only certain historical object (1960s) but also a certain specific approach of its study, which grounds analysis of an image in its cultural and socio-political context without abandoning specificity of visual language. The question of relation between image and reality is in the center of theoretical reasoning of Pasolini. Materialist primacy of action lead him to his “big identification” between film and reality. Different but somewhat similar formulations of this question by Walter Benjamin, Siegfried Kracauer, and Roland Barthes are also presented, on which a new approach to study of Soviet cinema and Soviet imaginary can be based. en
dc.description.abstract У статті проводиться паралель між фільмом «Тіні забутих предків» Сергія Параджанова (Студія імені О. Довженка, 1965) та концепціями П’єра Паоло Пазоліні. Під «візуальною культурою» мається на увазі не лише певний історичний об’єкт (1960-ті роки), але й специфічний підхід, який обґрунтовує вивчення образу в його культурному і соціально-політичному контекстах, не полишаючи при цьому уваги до специфіки візуальної мови. Питання співвідношення образу і реальності були в центрі теоретичних розробок Пазоліні, що базувались на матеріалістичному світогляді. Його «велике ототожнення» кіно і реальності засноване на уявленні про первинність дії. Наводяться й інші, але в чомусь подібні, постановки цього питання Вальтером Беньяміном, Зігфрідом Кракауером і Роланом Бартом, на основі яких може бути запропоновано новий підхід до вивчення радянського кіно і радянського уявного. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject П’єр Паоло Пазоліні uk
dc.subject Сергій Параджанов uk
dc.subject «візуальна культура» uk
dc.subject «поетичне кіно» uk
dc.subject фільм «Тіні забутих предків» uk
dc.subject Pier Paolo Pasolini uk
dc.subject “visual culture” uk
dc.subject “cinema of poetry” uk
dc.subject film “The Shadows of Forgotten Ancestors” uk
dc.subject Sengey Paradzanov uk
dc.title «Поетичне кіно»: фільм «Тіні забутих предків» у контексті візуальної культури 1960-х років uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Магістеріум. - 2013. - Вип. 52 : Культурологія. - С. 48-54. uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics