Забезпечення зворотного зв'язку в розвитку навичок письма: на матеріалі англійської мови

Loading...
Thumbnail Image
Date
2004
Authors
Куровська, Олена
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Статтю присвячено питанням розробки та впровадження методики забезпечення зворотного зв 'язку між викладачем та студентом у навчанні письмових навичок. Побудова ефективної стратегії багатоетапного реагування викладача на студентські помилки розглядається як важлива складова теорії сучасної методики навчання мови. Досліджуються необхідні умови для вироблення такої стратегії, оптимальний механізм зворотного зв 'язку, категорії та типи письмових помилок, збалансований підхід до їх виправлення.
Description
The author addresses the error-treatment questions in student writing, the necessity to provide wellconstructed error feedback strategy in teaching writing skills. Creating effective and consistent plan of responding to student errors tailored according to students ' needs is analyzed as a comprehensive, multistage process, an essential component of a modern, language-teaching methodology. The range of the examined issues focus on the main principles involved in constructing of the feedback mechanism, its effect on student revision and accuracy, well-balanced approach to the identifying and correction of students ' errors.
Keywords
зворотній зв 'язок, методики забезпечення, викладач, студенти, навчання письмових навичок, багатоетапне реагування, теорія сучасної методики навчання мови, teaching english writing, the error-treatment questions, Students, language-teaching methodology
Citation
Куровська Олена Вікторівна. Забезпечення зворотного зв'язку в розвитку навичок письма : на матеріалі англійської мови / О. В. Куровська // Наукові записки НаУКМА : Філологічні науки. - 2004. - Т. 34. - С. 59-63.