Реформування методології викладання у вищих навчальних юридичних закладах у контексті здобутків школи правового реалізму

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Authors
Мельник, М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті розкривається методологія викладання у вищих навчальних юридичних закладах у світлі здобутків школи правового реалізму. Автор з’ясовує, які надбання американської та скандинавської течій школи правового реалізму можуть бути використані для підвищення якості юридичної освіти у вищих навчальних закладах України.
Description
The article describes the methodology of University education at Law Schools in the light of achievements of the school of legal realism. Author determines positive aspects of American and Scandinavian school of legal realism that could be implemented for improving quality of legal education in higher educational institutions of Ukraine.
Keywords
школа правового реалізму, американська течія правового реалізму, скандинавська течія правового реалізму, методологія викладання, побудова аргументації, романо-германська правова сім’я, сім’я загального права, вивчення реальних ситуацій та рішень суду, правова реальність, вільний вибір дисциплін, моделювання cудових засідань, стаття, School of legal realism, American legal realism, Scandinavian legal realism, methodology of teaching
Citation
Мельник М. О. Реформування методології викладання у вищих навчальних юридичних закладах у контексті здобутків школи правового реалізму / М. О. Мельник // Наукові записки НаУКМА. - 2015. - Т. 168: Юридичні науки. - С. 42-45.