Форми організації бібліотечної освіти у США: чи є перспективи у дистанційної освіти?

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Authors
Чуканова, Світлана
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національна академія наук України, Асоціація бібліотек України
Abstract
Стаття знайомить з формами організації бібліотечної освіти у Сполучених Штатах Америки, зокрема з дистанційною моделлю освіти та її перспективами у ВНЗ США. Автор висвітлює ставлення сучасних американських бібліотекознавців та освітян до нагальної нині проблеми запровадження дистанційної освіти загалом та в контексті професійної підготовки фахівців із бібліотекознавства та інформології зокрема. Метою статті є розкриття суперечностей між традиційною та дистанційною освітніми моделями, що існують наразі у Сполучених Штатах Америки та в контексті цих суперечностей визначити перспективи дистанційної освіти у ВНЗ США.
Publication is dedicated to the issue of forms of academic instruction in Library and information science at the USA. In particular it deals with the problems of on-line education. The author reflects an attitude of modern educators and library scientists to the problem of online education implementation in the United States of America in the area of higher education and Library and Information Science in particular. The purpose of the article is to stress crucial controversies between traditional and online educational models present today in the USA and to figure out the future of online education in context of these controversies.
Description
Keywords
форми організації навчання, ВНЗ США, вебінар, педагогічна форма, інформаційно-комунікаційні технології.
Citation
Чуканова С. Форми організації бібліотечної освіти у США: чи є перспективи у дистанційної освіти? / С. Чуканова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. ВІ Вернадського.- 2015. - Вип. 42. - С. 580 - 590.