eKMAIR

Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу

Show simple item record

dc.contributor.author Романченко, Наталія
dc.date.accessioned 2010-05-20T12:24:40Z
dc.date.available 2010-05-20T12:24:40Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Романченко Н. В. Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу / Н.В. Романченко // Экономика Крыма. - 2009. - № 27. - С. 104-107. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/773
dc.description.abstract Франчайзингова мережа - одна з найцікавіших і повноцінніших форм клонування бізнесу. Впродовж останніх 5-7 років франчайзинг в Україні, як спосіб створення стабільної і масштабної роздрібної мережі, викликає все більший інтерес у виробників і торгових компаній. Отже, франчайзинг є альтернативною формою виходу на зарубіжний ринок, а також однією із стратегій формування збутової мережі компанії за кордоном. Попередніми дослідженнями було встановлено, що популярними критеріями, які використовуються організаторами франчайзингу при визначенні цільових зарубіжних ринків є їхня культурна і географічна близькість. Проте, насиченість ринку розвинених країн звузила можливості франчайзингу в їм подібних культурах, і, як наслідок, компанії розпочали пошуки ринків, які ані культурно, ані географічно не є близькими для франчайзера. Така тенденція зумовила необхідність дослідження ефекту культурних проявів при культивуванні міжнародного франчайзингу як форми міжнародного бізнесу.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject бізнес
dc.subject культура
dc.subject франчайзинг
dc.subject franchising
dc.title Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Экономика Крыма. - 2009. - № 27. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics