Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Authors
Романченко, Наталія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Франчайзингова мережа - одна з найцікавіших і повноцінніших форм клонування бізнесу. Впродовж останніх 5-7 років франчайзинг в Україні, як спосіб створення стабільної і масштабної роздрібної мережі, викликає все більший інтерес у виробників і торгових компаній. Отже, франчайзинг є альтернативною формою виходу на зарубіжний ринок, а також однією із стратегій формування збутової мережі компанії за кордоном. Попередніми дослідженнями було встановлено, що популярними критеріями, які використовуються організаторами франчайзингу при визначенні цільових зарубіжних ринків є їхня культурна і географічна близькість. Проте, насиченість ринку розвинених країн звузила можливості франчайзингу в їм подібних культурах, і, як наслідок, компанії розпочали пошуки ринків, які ані культурно, ані географічно не є близькими для франчайзера. Така тенденція зумовила необхідність дослідження ефекту культурних проявів при культивуванні міжнародного франчайзингу як форми міжнародного бізнесу.
Description
Keywords
бізнес, культура, франчайзинг, franchising
Citation
Романченко Н. В. Культурні виміри України та успішність міжнародного бізнесу / Н.В. Романченко // Экономика Крыма. - 2009. - № 27. - С. 104-107.