eKMAIR

Культурні детермінанти міжнародного франчайзингу

Show simple item record

dc.contributor.author Романченко, Наталія
dc.date.accessioned 2010-05-20T11:59:03Z
dc.date.available 2010-05-20T11:59:03Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Романченко Н. В. Культурні детермінанти міжнародного франчайзингу / Романченко Н.В. // Маркетинг у третьому тисячолітті : зб. тез наук. доп. II Міжнар. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчених, Донецьк, 15-16 трав. 2009 р. / [відп. за вип. О.М. Азарян] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського ... [та ін.]. - Донецьк : [Цифрова типографія], 2009. - Т. III, ч. II. - С. 46-47. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/770
dc.description.abstract Франчайзинг є альтернативною формою виходу на зарубіжний ринок, а також однією із стратегій формування збутової мережі за кордоном.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject бізнес
dc.subject культура
dc.subject франчайзинг
dc.subject franchising
dc.title Культурні детермінанти міжнародного франчайзингу uk_UA
dc.type Conference materials uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Маркетинг у третьому тисячолітті : зб. тез наук. доп. II Міжнар. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчених, Донецьк, 15-16 трав. 2009 р. / [відп. за вип. О.М. Азарян] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського ... [та ін.]. - Донецьк : [Цифрова типографія], 2009. - Т. III, ч. II. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics