eKMAIR

Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ США (на прикладі дистанційної професійної освіти конфліктологів)

Show simple item record

dc.contributor.author Жарук, Ірина
dc.contributor.author Голубєва, Марія
dc.date.accessioned 2015-12-24T15:30:44Z
dc.date.available 2015-12-24T15:30:44Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Голубєва М. О. Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ США : (на прикладі дистанційної професійної освіти конфліктологів) / М. О. Голубєва, І. В. Жарук // Теорія та методика управління освітою. - 2011. - Вип. 5. - 12 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7662
dc.description.abstract У змісті статті розкрито досвід управління дистанційною освітою у ВНЗ США, подано опис типової навчальної програми університету Колорадо (США) "Управління конфліктами в соціальних інституціях", що містить навчальні модулі й рейтинг. uk_UA
dc.description.abstract В содержании статьи раскрывается опыт управления дистанционным обучением в вузах США, приведен пример описания типичной учебной программы университета Колорадо (США) "Управление конфликтами в социальных институциях", содержащей учебные модули и рейтинг. ru_RU
dc.description.abstract Management of USA University’ student’s education is described in the article. There is a description o f the typical education programme of Colorado University (USA) ‘Management of conflicts in social institutions” with learning modules and rating presented in the article. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject дистанційна освіта в США uk_UA
dc.subject професійна підготовка конфліктологів uk_UA
dc.subject модульно-рейтингове навчання uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.subject дистанционное образование в США ru_RU
dc.subject профессиональная подготовка конфликтологов ru_RU
dc.subject модульно-рейтинговое обучение ru_RU
dc.subject distant learning in USA en_US
dc.subject professional preparation of conflict resolution specialists en_US
dc.subject education in module and rating format en_US
dc.title Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ США (на прикладі дистанційної професійної освіти конфліктологів) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Теорія та методика управління освітою. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics