Застосування проблемно-орієнтованого навчання у прикладних політологічних дисциплінах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Authors
Семигіна, Тетяна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті висвітлено використання проблемно-орієнтованого навчання у вищій школі на прикладі курсу "Аналіз політики охорони здоров’я". На основі порівняння нідерландського та українського досвіду охарактеризовано складники, принципи інноваційної системи навчання, етапи вирішення проблемних ситуацій. Окреслено труднощі застосування проблемно-орієнтованого навчання в українських умовах.
The article highlights the use of problem-based learning (PBL) in universities on the example of the academic course "Health policy analysis". Comparison between Dutch and Ukrainian experience allows describing components and principles of PBL, the stages of problem solving situations. The paper outlines the challenges of applying PBL to Ukrainian conditions.
Description
Keywords
проблемно-орієнтоване навчання, проблемна ситуація, аналіз політики, стаття
Citation