eKMAIR

Грамотність та рівень освіти на Лівобережній Україні XVII—XVIII ст.: творення історіографічного стереотипу

Show simple item record

dc.contributor.author Маслійчук, Володимир
dc.date.accessioned 2015-11-25T18:05:02Z
dc.date.available 2015-11-25T18:05:02Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Маслійчук Володимир. Грамотність та рівень освіти на Лівобережній Україні XVII—XVIII ст.: творення історіографічного стереотипу / Володимир Маслійчук // Київська Академія. - 2009. - № 7. - С. 73-87 uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7360
dc.description.abstract Творення національних історій передбачає звертання уваги на мову й освіту. В українській національній історіографії склався стереотип про масову грамотність та високий рівень освіти у XVIII ст. Скасування церковних шкіл та імперські реформи в освітній галузі кінця XVIII ст. сприймаються як великий негатив. Однак українські історики для вивчення проблематики XVIII ст. брали за основу освітній рівень українського населення другої половини XIX ст. й насамперед настанову про репресивну сутність Російської імперії. Історія освіти на українських землях потребує чергового переосмислення й нових досліджень. uk
dc.description.abstract The creation of national history foresees paying attention to the language and the education. In Ukrainian national historiography the stereotype of mass literacy and high level of education in XVIII century’ is grown up. Church schools eliminating and imperial reforms in educational fields at the end XVIII century are considered as a great negative. The Ukrainian historians took the educational level of Ukrainian population at the second half of XIX centuiy as the grounds to study problems of XVIII century and first of all as the thesis of repressive nature of the Russian empire. The history of education on Ukrainian sol needs the subsequent understanding and new researches. en
dc.language.iso uk uk
dc.subject українська національна історіографія uk
dc.subject церковні школи uk
dc.subject імперські реформи в освітній галузі uk
dc.subject освітній рівень українського населення другої половини XIX ст. uk
dc.subject реформи освіти uk
dc.title Грамотність та рівень освіти на Лівобережній Україні XVII—XVIII ст.: творення історіографічного стереотипу uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics