eKMAIR

Прикладні аспекти управління брендами в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Пан, Лілія
dc.contributor.author Небиш, Інна.
dc.date.accessioned 2015-11-03T13:32:15Z
dc.date.available 2015-11-03T13:32:15Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Пан Лілія Володимирівна. Прикладні аспекти управління брендами в Україні / Л. В. Пан, І. П. Небиш // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 56 : Економічні науки. - С. 80-83. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7062
dc.description This article is devoted to the generalization of existing receptions of the brands creation and development of practical recommendations concerning use of these receptions by the domestic enterprise. The difference of concepts «brand» and «trade mark» is found out, the ways of the future contents of brand definitions are considered, the ways of a brand differentiation identification points concerning competitors are determined. en
dc.description.abstract Статтю присвячено узагальненню прийомів створення брендів та розробці практичних рекомендацій щодо застосування цих прийомів вітчизняним підприємством. З'ясовується відмінність між: поняттями «бренд» та «торгова марка», розглядаються способи визначення змісту майбутнього бренду та шляхи ідентифікації точок диференціації бренду щодо конкурентів. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject бренд uk
dc.subject торгова марка uk
dc.subject брендинг uk
dc.title Прикладні аспекти управління брендами в Україні uk
dc.title.alternative The Applied Aspects of Management of Brands in Ukraine en
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics