eKMAIR

Проблеми активізації пізнавальної діяльності у студентів ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Тернавська, Т.
dc.date.accessioned 2015-11-02T10:04:14Z
dc.date.available 2015-11-02T10:04:14Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Тернавська Т. А. Проблеми активізації пізнавальної діяльності у студентів ВНЗ / Т. А. Тернавська // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 59 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 36-42. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7031
dc.description The article is dedicated to the purposeful usage of the methods and ways of activization of scientifically cognitive student's activity, the dialogical methods of teaching, the forms of their individual work on the study material, the wide potential usage of role play teaching technologies create proper conditions for the development of scientifically cognitive interest, the formation of study motives and motivation. en
dc.description.abstract Статтю присвячено цілеспрямованому використанню методів, прийомів і способів акти­візації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Застосування діалогічних методів навчання,форм самостійної роботи студентів над навчальним матеріалом, широке застосування ігрових технологій навчання створюють сприятливі умови для розвитку навчально-пізнавального інтересу, формування мотивів і мотивації учіння. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject пізнавальна активність uk
dc.subject пізнавальна діяльність uk
dc.subject діалогічний метод навчання uk
dc.title Проблеми активізації пізнавальної діяльності у студентів ВНЗ uk
dc.title.alternative The problems of the development of students' perceptional activity in High school en
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics