Філософія освіти як предмет історико-філософських досліджень

Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Authors
Кузьміна, Світлана
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті здійснюється аналіз визначень предмета сучасної філософії освіти і виховання з погляду їхньої придатності до застосування в дослідженнях філософсько-педагогічної думки минулого, розглядається проблема критеріїв періодизації історії останньої.
Description
In this article is analyzed the definitions of a subject of modern philosophy of education from the point of view of their suitability to use in researches of philosophy-educational doctrines of the past, the problem of criteria of a historical periodization of above is considered.
Keywords
освіта, філософія освіти, історико-філософські дослідження, історико-філософська думка минулого, ідентифікація філософії освіти, О. Огурцов, В. Платонов, Identification of philosophy of education, С. William, V. Platonov, education  , philosophy of education
Citation
Кузьміна Світлана Леонідівна. Філософія освіти як предмет історико-філософських досліджень / С. Л. Кузьміна. // Наукові записки НаУКМА. - 2007. - Т. 63 : Філософія та релігієзнавство. - С. 11-15.