eKMAIR

Ставлення до психологічного знання у формуванні педагогічної позиції викладача вищої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бершадська, Ольга
dc.contributor.author Копець, Людмила
dc.date.accessioned 2015-10-24T16:56:41Z
dc.date.available 2015-10-24T16:56:41Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Бершадська Ольга Василівна. Ставлення до психологічного знання у формуванні педагогічної позиції викладача вищої школи / Бершадська О. В., Копець Л. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2007. - Т. 71 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 34-37. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6860
dc.description The article gives detailed characteristics of teacher professional position, person-oriented one in particular, and defines the role of psychological knowledge in forming such a position during different stages of university teacher professional development. en
dc.description.abstract У статті детально розглядаються компоненти педагогічної позиції, зокрема особистісно орієнтованої професійної позиції викладача, та визначається роль психологічного знання у формуванні такої позиції на різних етапах професійного становлення педагога. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject Професійне становлення викладача uk
dc.subject педагогічна позиція uk
dc.subject педагогіка uk
dc.subject поведінка людини uk
dc.subject професіологія uk
dc.subject pedagogical position en
dc.subject pedagogy en
dc.subject human behavior en
dc.title Ставлення до психологічного знання у формуванні педагогічної позиції викладача вищої школи uk
dc.title.alternative Psychological knowledge in forming university teacher pedagogical position en
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Долучені файли

Колекції

Показати скорочений опис матеріалу