Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем

Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Authors
Пан, Лілія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті з 'ясовуються причини зміни маркетингових парадигм та обґрунтовується об'єк- тивна необхідність втілення моделі маркетингу нових ідей (проактивного маркетингу) в укра- їнську ринкову практику. Розглядається еволюція розвитку концепції маркетингу, з'ясовується його сутність, визна- чаються причини необхідності зміни маркетингових парадигм, відмінності класичної та проактивної моделей маркетингу, досліджується питання етичності нової моделі маркетингу по відношенню до споживача, обґрунтовується перспективність дослідж:ень моделей розвитку маркетингу.
Description
This article is devoted to the finding-out of the reasons of change of marketing paradigms and the substantiation of objective necessity of introduction of model marketing of new ideas in the Ukrainian market practice. Evolution of development of the concept of marketing is considered, its essence is found out, the reasons of necessity of change of marketing paradigms, differences classical and new models of marketing are determined, the question of ethic of new model of marketing in relation to the consumer is considered, perspectives of researches of models of development of marketing is proved.
Keywords
маркетингові парадигми, проактивний маркетинг, українська ринкова практика, еволюція розвитку концепції маркетингу, споживач, marketing paradigms, model marketing of new ideas, Ukrainian market practice
Citation
Пан Лілія Володимирівна. Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем / Л. В. Пан. // Наукові записки НаУКМА. - 2007. - Т. 68 : Економічні науки. - С. 57-60.