eKMAIR

Контамінація християнського та радянського міфів у «селянській трилогії» Миколи Куліша

Show simple item record

dc.contributor.author Гай, Є.
dc.date.accessioned 2015-10-16T10:47:36Z
dc.date.available 2015-10-16T10:47:36Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Гай Є. О. Контамінація християнського та радянського міфів у «селянській трилогії» Миколи Куліша / Є. О. Гай // Наукові записки НаУКМА. - 2007. - Т. 72: Філологічні науки. - С. 12-17 uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6747
dc.description.abstract The article traces the processes of the combination and destruction of Christian and Soviet myths in M. Kulish’s «Rural Trilogy», made possible by the equation of the Christian world with its Soviet counterpart, and by continuous play with the key concepts of bread, church (religion) and opium («moonshine»). The elements of symbolist and expressionist poetics appear in the drama texts with the help of these concepts, which testifies to the modernist character of the «Rural Trilogy». en
dc.description.abstract У статті простежується процес поєднання та руйнування радянського та християнського міфів у творах «селянської трилогії» М. Куліша, що відбувається за рахунок встановлення знаку рівності між християнським та радянським світами та постійної гри з основними концептами – хліб, церква (релігія) та опіум (самогон). Через зазначені концепти до текстів залучаються елементи поетики символізму та експресіонізму, що свідчить про модерністський характер «селянської трилогії» М. Куліша. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject «селянської трилогії» uk
dc.subject М. Куліш uk
dc.subject зміна світоглядних парадигм uk
dc.subject "97" uk
dc.subject «Комуни в степах» uk
dc.title Контамінація християнського та радянського міфів у «селянській трилогії» Миколи Куліша uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics