Методичні основи викладання навчальних дисциплін з посередництва (досвід іспанських ВНЗ)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Authors
Демидович, Оксана
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
На основі порівняльно-педагогічного аналізу в статті описано методи проведення аудиторних занять у ВНЗ Іспанії, організацію практичної підготовки фахівців з медіації, основи педагогічного контролю й оцінювання.
Description
Keywords
аудиторні заняття, Вищі навчальні заклади, Іспанія, медіація, українська система освіти, Болонський процес, Україна, освіта
Citation
Демидович, О. М. Методичні основи викладання навчальних дисциплін з посередництва (досвід іспанських ВНЗ) / Демидович О.М. // Наукові записки НаУКМА. - 2008. - Т. 84 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 26-29.