eKMAIR

Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К: Інститут соціології НАНУ. Журнал соціологів і для соціологів: інформація та просвіта: [рецензія]

Show simple item record

dc.contributor.author Іващенко, О.
dc.date.accessioned 2015-07-15T13:17:41Z
dc.date.available 2015-07-15T13:17:41Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.citation Іващенко О. Соціологія : теорія, методи, маркетинг. - К: Інститут соціології НАНУ. Журнал соціологів і для соціологів : інформація та просвіта : [рецензія] / О. Іващенко // Дух і Літера. - 1999. - №5-6. - С. 483-487. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/5452
dc.language.iso uk uk
dc.subject інституалізація uk
dc.subject соціологія uk
dc.subject Україна uk
dc.subject науково-дослідницьке спрямування uk
dc.title Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К: Інститут соціології НАНУ. Журнал соціологів і для соціологів: інформація та просвіта: [рецензія] uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics