Глобальна культура споживання як якісна характеристика соціально-економічного добробуту

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Authors
Шамборовський, Григорій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Досліджено сучасні соціально-психологічні теорії поведінки споживачів. Автор проаналізував класові й альтернативні підходи до визначення мотивації, вибору та прийняття рішень споживачів в умовах глобалізації. Висвітлено особливості розвитку глобальної культури споживання та її роль у формуванні соціально-економічного добробуту країн на початку ХХІ ст.
Description
Keywords
свобода вибору споживача, суб’єктивний добробут, культура споживання, соціально-економічний клас, socioeconomic class, consumption culture, subjective well-being, freedom of consumer choice
Citation
Шамборовський Григорій. Глобальна культура споживання як якісна характеристика соціально-економічного добробуту / Грригорій Шамборовський // Будуємо нову Україну : збірник конференції ( 26-27 листопада 2014 р., м. Київ). - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2015. - С. 246-254