eKMAIR

Зовнішнє незалежне оцінювання в контексті освітньої нерівності в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Васильченко, А.
dc.date.accessioned 2015-02-26T08:58:54Z
dc.date.available 2015-02-26T08:58:54Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Васильченко, А. А. Зовнішнє незалежне оцінювання в контексті освітньої нерівності в Україні / Васильченко А. А. // Наукові записки НаУКМА. - 2011. - Т. 122 : Соціологічні науки. - С. 41-46. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4055
dc.description.abstract За результатами зовнішнього незалежного оцінювання з математики, української мови та лі- тератури 2010 року, у статті проаналізовано диференціацію освітніх можливостей на рівні вступу до вищого навчального закладу залежно від типу школи, в якій вчився індивід. Тип школи вважається опосередкованим чинником соціально-економічного походження випускників. Зроблено припущення, що ЗНО, формально надаючи рівні можливості вступу до вищих навчальних закладів, фактично закріплює нерівність освітніх можливостей дітей різного соціального походження, притаманну попереднім рівням здобуття освіти. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject освіта uk
dc.subject освітня нерівність uk
dc.subject зовнішнє незалежне оцінювання uk
dc.title Зовнішнє незалежне оцінювання в контексті освітньої нерівності в Україні uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Наукові записки НаУКМА. - 2011. - Т. 122 : Соціологічні науки. - С. 41-46. uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics