eKMAIR

Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та інтернет

Show simple item record

dc.contributor.author Забузова, В.
dc.date.accessioned 2015-02-16T11:10:24Z
dc.date.available 2015-02-16T11:10:24Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Забузова В. В. Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та інтернет / Забузова В.В. // Наукові записки НаУКМА. - 2009. - Т. 96 : Соціологічні науки. - С. 55-60. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3976
dc.description.abstract Масова комунікація – актуальний об’єкт соціологічного наукового пошуку, який передбачає врахування виміру кількості людей, які є реципієнтами комунікації. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject прикладна методологія uk
dc.subject методи дослідження uk
dc.subject applied methodology uk
dc.subject research methods uk
dc.title Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та інтернет uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics