Лояльність споживачів як стратегічний показник успішності компанії

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Authors
Пан, Лілія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
МОН України, Акад. муніципального управління
Abstract
3 загостренням конкурентної боротьби та появою безлічі брендів однотипної продукції на ринку, з'явилась необхідність у формуванні та підтримці лояльності клієнтів. При цьому важливим є розуміння різниці понять „лояльність" (loyalty) та „прихильність" (commitment). Лояльність - це позитивний прояв поведінкового аспекту „споживач-марка", що базується на досвіді споживача. Прихильність - психологічний феномен, що відбиває стійку позитивну асоціацію з маркою в свідомості споживача. За оцінками спеціалістів, збільшення числа лояльних клієнтів на 5% в середньому може призвести до збільшення обсягів збуту на 100%.
Description
Keywords
бренд, маркетинг, лояльність, brand, maketing, loyalty
Citation
Пан Л. В. Лояльність споживачів як стратегічний показник успішності компанії / Пан Л. В. // Теорії мікро-макроекономіки : зб. наук. праць професорсько-викладацького складу і аспірантів / за ред. : Мальчина Ю. М., Ніколенка Ю. В. ; МОН України, Акад. муніципального управління. - К., 2008. - Вип. 28. - С. 193-200.