Імідж ділової людини та чинники впливу на його формування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Authors
Галицька, Елеонора
Донкоглова, Наталія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті визначено сутність категорії «імідж» ділової людини, розглянуто характеристики іміджу, на основі проведеного анкетного вибіркового обстеження з’ясовано ставлення студентів і аспірантів до зазначених складових іміджу ділової людини, оцінено вплив набутих навичок на формування особистості з метою їх застосування у повсякденному житті та у майбутній практичній діяльності.
Description
Keywords
імідж, стиль, image, style
Citation
Галицька Е. В. Імідж ділової людини та чинники впливу на його формування / Галицька Е. В., Донкоглова Н. А. // Наукові записки НаУКМА. - 2011. - Т. 120 : Економічні науки. - С. 12-16.