eKMAIR

Reflective teaching as a means of overcoming difficulties of the communicative approach

Show simple item record

dc.contributor.author Finogina, T.
dc.date.accessioned 2014-12-19T13:56:02Z
dc.date.available 2014-12-19T13:56:02Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Finogina T. Reflective teaching as a means of overcoming difficulties of the communicative approach / T. Finogina // Наукові записки НаУКМА. - 2014. - Т. 164 : Філологічні науки. - С. 80-83. en_US
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3532
dc.description.abstract The article deals with the problems of practical implementation of the communicative approach, such as the style of teaching, teacher talk, and correcting mistakes. The strategies of reflective teaching methodology are suggested as an effective way of tackling these problems. en_US
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемам практичного застосування комунікативного підходу, таким як стиль викладання, усна мова викладача на уроці, виправлення помилок. Різноманітні стратегії рефлективної методики викладання запропоновані як ефективний інструмент вирішення цих проблем. uk_UA
dc.language.iso en en_US
dc.subject communicative approach en_US
dc.subject reflective teaching en_US
dc.subject комунікативний підхід uk_UA
dc.subject рефлективне викладання uk_UA
dc.title Reflective teaching as a means of overcoming difficulties of the communicative approach en_US
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics