Маркетинг регіонів як інструмент залучення інвестиційних ресурсів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Authors
Чала, Ніна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
НАН України, РВПС України
Abstract
Сьогодні країни конкурують на світовому ринку за те, де буде розташо-вано ті чи інші компанії і куди буде спрямовано найбільші обсяги інвестицій. Такі кроки змушують країну кардинально змінювати засади свого конкурування у світі, шукати якісно нові чинники конкурентоспроможності регіону, що базуються на інноваціях. В умовах ринкової економіки однією з основних складових економічного забезпечення інноваційної діяльності є достатність фінансових ресурсів, тому окремі регіони змушені вступати у конкурентну боротьбу за залучення інвестиційних ресурсів. Використання маркетингового інструментарію дає змогу краще за конкурентів враховувати інтереси інвесторів та задовольняти їх індивідуальні потреби та уподобання.
Description
Keywords
економіка, інвестиції, інвестиційні ризики, маркетинг, інновації
Citation
Чала Н. Д. Маркетинг регіонів як інструмент залучення інвестиційних ресурсів / Чала Ніна Дмитрівна. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 жовтня 2008 р. У 3 ч. Ч. 3 : Макроекономічне регулювання інвестиційних процесів та впровадження стратегії інновативно-інноваційного розвитку в Україні / НАН України, РВПС України. - 2008. - С. 276-279.