Стратегія "блакитного океану" як нова форма ринкових відносин

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Соловйова, Т.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті досліджено стратегію "блакитного океану", описану в однойменній книзі зі стратегії розвитку бізнесу, авторами якої є Чан Кім та Рене Моборн з Інституту стратегії блакитного оке- ану. Висвітлено основні засади і способи створення такого океану та проаналізовано спосіб переходу від конкуренції до форми ринкових відносин, що нівелює поняття "конкуренції".
Description
Keywords
стратегія "блакитного океану", "червоний океан", конкуренція, стратегічна канва, наріжний камінь, зменшення витрат, крива цінності
Citation
Соловйова Т. В. Стратегія "блакитного океану" як нова форма ринкових відносин [електроннний ресурс] / Соловйова Т. В. // Магістеріум. - 2014. - Т. 56 : Економічні студії. - С. 102-105.