eKMAIR

Стратегія «блакитного океану» як нова форма ринкових відносин

Show simple item record

dc.contributor.author Соловйова, Т. В.
dc.date.accessioned 2014-09-18T13:16:53Z
dc.date.available 2014-09-18T13:16:53Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Соловйова Т. В. Стратегія «блакитного океану» як нова форма ринкових відносин [електроннний ресурс] / Соловйова Т. В. // Магістеріум. - 2014. - Т. 56 : Економічні студії. - С. 102-105. uk
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3280
dc.description.abstract У статті досліджено стратегію «блакитного океану», описану в однойменній книзі зі стратегії розвитку бізнесу, авторами якої є Чан Кім та Рене Моборн з Інституту стратегії блакитного оке- ану. Висвітлено основні засади і способи створення такого океану та проаналізовано спосіб переходу від конкуренції до форми ринкових відносин, що нівелює поняття «конкуренції». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject стратегія «блакитного океану» uk
dc.subject «червоний океан» uk
dc.subject конкуренція uk
dc.subject стратегічна канва uk
dc.subject наріжний камінь uk
dc.subject зменшення витрат uk
dc.subject крива цінності uk
dc.title Стратегія «блакитного океану» як нова форма ринкових відносин uk
dc.type Article uk
dc.status published earlier uk
dc.relation.source Магістеріум. - 2014. - Т. 56 : Економічні студії. - С. 102-105. uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics