Жіночий деконструкт як головна парадигма сюжету п’єси Павла Ар’є "Кольори"

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Authors
Когут, Оксана
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У цій статті автор розглядає жіночий деконструкт як основу сюжету п’єси сучасного українського драматурга Павла Ар’є "Кольори". Дослідниця спирається на концепти метафізики присутності (metaphysics of presence) (за Деридою), відчутного трансцендентного (sensible trancendental) (за Ірігаре), аналізуючи жіночу сутність як першоматерію та її вписування у новітню космогонію.
Description
In the article the author investigates female deconstruction as the basic subject line of the plot of "Colours", by modern Ukrainian playwright Pavlo Arie. The researcher relies on the concepts of the metaphysics of presence (Derrida) and the sensible trancendental (Irigaray) in analyzing the female essence as materia prima, and its integration into modern cosmogony.
Keywords
сюжет, деконструкт, жінка, колір, символ, стаття, plot, deconstruction, woman, colour, symbol
Citation
Когут О. В. Жіночий деконструкт як головна парадигма сюжету п’єси Павла Ар’є "Кольори" [електроннний ресурс] / Когут О. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2013. - Т. 150 : Філологічні науки. - С. 29-32.